今日kc話響sch廁所等...但唔見佢...原來佢響3樓
上課室等左好耐...終於走得喇...去到落大rain...
之後karen同意c班個d人話我型呀''''好開心呀^^
搭吊車排左好耐隊'''後面有d男仔撩我地'''搭吊車個陣好搞野
行行下'''落rain,,搞到濕曬'''係咁行上行落'''之後呀餅要我[咩]佢'''好重
去左水母館'''d水母好令呀...之後海洋館'''熊貓館..
玩左2次海盜船'''第1次同雞雞玩...好痛...笑死
第2次同rainbow佢地玩'''好搞野呀...
玩埋fly鷹...好正呀'''佢地諗住玩跳樓機同個個千秋...
我同kc冇玩'''佢地玩跳樓機好好笑呀...總共落左3次吊車'''
呀餅冇得去兒童王國''''真係唉...佢講左勁多次
上到車我同kc坐'''之後kc去左同ting佢地玩'''我諗住訓教
點知呀餅坐左過尼,,訓唔到...kc仲咩tim...好搞野呀
之後去左大興buy野飲'''自己返屋企..
返到去'''好支力呀'''訓著左...係咁同慧妍傾電話'''
ps 天日出mk...
|