今日好煩呀!!!
個卓星男同陳仲日話我係"遁地八" 呀!
又話尹慧晶係"大口九"..
又話黃子洛係"大蝦"。。。
個陳仲日話自己係"萬大帥"......
好搞笑...又好嬲...>V<"
我同你地講多次!!!!!
我唔係遁地八呀!!! You Know ?????