今日個死8婆(我阿媽)同死8公(我老豆)好鬼煩阿D白痴
成日話我無禮貌..我不知幾好禮貌阿~不過係學校...
我係學校唔該前唔該後....不知幾好笑容阿
對住佢地...唉~唔想笑...笑唔出...對住d白痴鬼笑得出咩
佢地痴ga...咁多人死唔見佢死...煩鬼住晒
鬼唔望佢快D入精神病院