媽:我會準備一個好特別既房比你地∼嘻嘻嘻.....(笑得好奸)
我有種恐懼感∼
我:廢事理你!我去訓覺∼
媽:喂!女∼
我:咩呀?
媽:唔.....都係冇野喇!!你去訓啦∼
我:神神化化咁都唔知你搞乜∼
媽:訓你就訓啦∼咁多野講!
我冇理佢∼
>>7點<<
叮叮同絕情都黎左∼
媽:你地黎左喇?
叮+仇:嗯!
媽:你地去睇下電視先啦∼我去整埋d野就食得飯喇!
叮:哦∼
媽笑一笑之後就入左廚房∼
叮:絕情∼點解...你會黎既?
仇:伯”冇”叫我黎!(望都冇望過叮叮一眼)
叮:哦....
>>房<<
我:訓得真係好∼e!呢度邊度黎嫁?
我突然之間諗起呀媽講過一句野..........
媽:我會準備一個好特別既房比你地∼嘻嘻嘻.....(笑得好奸)
我:唔係呢間房呀?不過呢度......可能真係幾適合我地既!!
成間房都貼滿晒我,叮叮同絕情以前一齊玩既相......
我:呢個絕情∼連影相都唔笑下!但係我記得絕情好似有一幅相係笑得好開心嫁∼不過我好耐之前已經唔見左喇.....
我:呢張相.....原來呢張相比呀媽收埋左!唔怪得之我搵黎搵去都搵唔到啦∼講起黎....絕情真係冇咩點笑過....
我攬呢幅相:唔好諗喇!訓覺仲好啦∼(作者:懶到你丫!不過我都唔好得你好多)
>>客廳<<
叮:我去一去洗手間!
仇:哦...
突然之間.....
叮:呀....
仇:叮叮!!!(即刻去搵叮叮)
仇感覺到後面有人:邊個?
媽:哎呀!絕情∼點解你會咁醒嫁?
仇:伯”冇”??你拎住枝掍係度做咩呀?
媽:呃.....你唔好理啦∼比兩個選擇你!一係就自己入去果間房∼一係就比我扑暈你!
仇:呃....
媽:點呀?
仇:我自己入∼
媽:咁..行啦∼
仇:嗯.....(心諗:佢想搞咩呀?)
絕情入到去之後∼呀媽即刻鎖左道門!
媽:絕情∼你地三個慢慢傾下啦!!
仇:伯”冇”!!伯”冇”!!
>>房間<<
係呢間房裡面得絕情一個係清醒既∼叮叮暈左!而我就訓緊覺!就算幾嘈都未必嘈得醒我!而家究竟係二男一女定係二女一男呀?
仇:而家點做好呀?(望下周圍)呢d相係.....
我:呀!!(伸懶腰)訓得好爽呀!
仇:你醒喇?
我:嘩...點解你係度嫁?
仇:要問問你媽咪啦!
我:叮叮∼叮叮!醒下啦∼叮叮∼點解佢唔醒既?
仇:佢暈左呀!!
我:暈左??
仇:你媽咪扑暈佢嫁!!跟住就推我地三個係度∼
我:下?!?!
仇:睇黎....佢係唔想我地嗌交呀!!
我:嗯....
仇:呢幅相.....你攬住佢訓呀?
我:咁...咁又點呀?
仇:冇野呀!係喇∼我地識左幾耐呀?
我:唔....而家f.4∼我地5年級識既!而家都有5年喇!
仇:嗯...雲天呀∼
我:做咩呀?
仇:你....有冇嬲過我呀?
我:小小啦∼不過都唔係你既錯!
仇:......
我:絕情∼
仇:做咩呀?
我:我地.....好似未試過咁樣傾計呀可∼
仇:係呀!
我:其實你...點解會中意我?
仇:唔知......
我:點會唔知?
仇:咁你當初又點解中意阿賢呀?
我:關你咩事呀?
仇:ok!當我冇講過∼你話...叮叮幾時先醒?
我望一望叮叮:唔知呀!不如而家訓覺算啦∼
仇:除左訓覺你仲有咩諗嫁?
我:冇嫁喇!!
仇笑左笑:ok∼咁訓囉!!
我:等等∼
仇:又點呀?
我:你訓叮叮左邊我訓叮叮右邊∼
仇:點解呀?
我:仲問點解?益你啦∼而家比個靚女訓係你隔離喎!!
仇:我就係唔中意訓係叮叮隔離呀!
我:我就係中意你訓叮叮隔離呀!
仇:ok!要我訓叮叮隔離得∼不過我要你訓我隔離!
我:下....
仇:係咪唔得呀?
我:好!你好野!!
仇偷笑中......