I LOVE YOU
▃▂▁ 究 竟 愛 是 什 麼 ? ← 不 需 明 白 ♀ ★ ♂ × 只 知 道I Love U ♥ 0
woolylee99
暱稱: ♥`_LYH.[`T-REX"]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
∼終於考哂試 la!!;D
2010-03-21
2010-02-21
2010-02-08
哥!!!!!
文章分類
全部 (35)
love story (12)
珊=熙 (12)
瑤=熙 (5)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
老婆仔~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 145
今日人氣: 2
累積人氣: 3704
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


[轉+口語] *﹏女扮男生.........*(粗口但勁好睇) 7 分類: love story

 
 
媽:我會準備一個好特別既房比你地∼嘻嘻嘻.....(笑得好奸)
我有種恐懼感∼
我:廢事理你!我去訓覺∼
媽:喂!女∼
我:咩呀?
媽:唔.....都係冇野喇!!你去訓啦∼
我:神神化化咁都唔知你搞乜∼
媽:訓你就訓啦∼咁多野講!
我冇理佢∼
>>7點<<
叮叮同絕情都黎左∼
媽:你地黎左喇?
叮+仇:嗯!
媽:你地去睇下電視先啦∼我去整埋d野就食得飯喇!
叮:哦∼
媽笑一笑之後就入左廚房∼
叮:絕情∼點解...你會黎既?
仇:伯”冇”叫我黎!(望都冇望過叮叮一眼)
叮:哦....
>>房<<
我:訓得真係好∼e!呢度邊度黎嫁?
我突然之間諗起呀媽講過一句野..........
媽:我會準備一個好特別既房比你地∼嘻嘻嘻.....(笑得好奸)
我:唔係呢間房呀?不過呢度......可能真係幾適合我地既!!
成間房都貼滿晒我,叮叮同絕情以前一齊玩既相......
我:呢個絕情∼連影相都唔笑下!但係我記得絕情好似有一幅相係笑得好開心嫁∼不過我好耐之前已經唔見左喇.....
我:呢張相.....原來呢張相比呀媽收埋左!唔怪得之我搵黎搵去都搵唔到啦∼講起黎....絕情真係冇咩點笑過....
我攬呢幅相:唔好諗喇!訓覺仲好啦∼(作者:懶到你丫!不過我都唔好得你好多)
>>客廳<<
叮:我去一去洗手間!
仇:哦...
突然之間.....
叮:呀....
仇:叮叮!!!(即刻去搵叮叮)
仇感覺到後面有人:邊個?
媽:哎呀!絕情∼點解你會咁醒嫁?
仇:伯”冇”??你拎住枝掍係度做咩呀?
媽:呃.....你唔好理啦∼比兩個選擇你!一係就自己入去果間房∼一係就比我扑暈你!
仇:呃....
媽:點呀?
仇:我自己入∼
媽:咁..行啦∼
仇:嗯.....(心諗:佢想搞咩呀?)
絕情入到去之後∼呀媽即刻鎖左道門!
媽:絕情∼你地三個慢慢傾下啦!!
仇:伯”冇”!!伯”冇”!!
>>房間<<
係呢間房裡面得絕情一個係清醒既∼叮叮暈左!而我就訓緊覺!就算幾嘈都未必嘈得醒我!而家究竟係二男一女定係二女一男呀?
仇:而家點做好呀?(望下周圍)呢d相係.....
我:呀!!(伸懶腰)訓得好爽呀!
仇:你醒喇?
我:嘩...點解你係度嫁?
仇:要問問你媽咪啦!
我:叮叮∼叮叮!醒下啦∼叮叮∼點解佢唔醒既?
仇:佢暈左呀!!
我:暈左??
仇:你媽咪扑暈佢嫁!!跟住就推我地三個係度∼
我:下?!?!
仇:睇黎....佢係唔想我地嗌交呀!!
我:嗯....
仇:呢幅相.....你攬住佢訓呀?
我:咁...咁又點呀?
仇:冇野呀!係喇∼我地識左幾耐呀?
我:唔....而家f.4∼我地5年級識既!而家都有5年喇!
仇:嗯...雲天呀∼
我:做咩呀?
仇:你....有冇嬲過我呀?
我:小小啦∼不過都唔係你既錯!
仇:......
我:絕情∼
仇:做咩呀?
我:我地.....好似未試過咁樣傾計呀可∼
仇:係呀!
我:其實你...點解會中意我?
仇:唔知......
我:點會唔知?
仇:咁你當初又點解中意阿賢呀?
我:關你咩事呀?
仇:ok!當我冇講過∼你話...叮叮幾時先醒?
我望一望叮叮:唔知呀!不如而家訓覺算啦∼
仇:除左訓覺你仲有咩諗嫁?
我:冇嫁喇!!
仇笑左笑:ok∼咁訓囉!!
我:等等∼
仇:又點呀?
我:你訓叮叮左邊我訓叮叮右邊∼
仇:點解呀?
我:仲問點解?益你啦∼而家比個靚女訓係你隔離喎!!
仇:我就係唔中意訓係叮叮隔離呀!
我:我就係中意你訓叮叮隔離呀!
仇:ok!要我訓叮叮隔離得∼不過我要你訓我隔離!
我:下....
仇:係咪唔得呀?
我:好!你好野!!
仇偷笑中......  
 

TOP



[轉+口語] *﹏女扮男生.........*(粗口但勁好睇)6 分類: love story

>>m記<<
到左m記之後我發覺阿希望左我好耐∼好耐∼
我:你望夠未呀?
希:你對眼紅晒呀!!好鬼恐怖呀知唔知?
我:恐怖你又望?
希:入廁所啦∼
我:去廁所做咩呀?
希:方死我會同你做愛咩?行啦∼(拉住我)
>>廁所<<
我:放手啦∼一個男仔拖住另一個男仔貪好睇咩?
希:而家咪放囉!咁多野講∼(放左)
我走埋去洗手盤度洗面∼
希:係喇!!你...頭先喊咩呀?
我啤住佢∼
希:ok!你唔想講就唔好講!!我出去食野∼
我:喂!
希:咩事?
我:頭先多謝你呀!!
希:多謝我咩呀?
我:多謝你....借個膊頭比我喊∼嘻....
希:你笑咩呀?
我:哈哈...你睇下你個膊頭∼
希一望:嘩∼∼咁鬼濕既??
我:你唔知嫁?哈哈....
希:問侯!!一陣返到學校阿耀問我我點答呀?
我:唔好答囉....(諗起一陣返到學校應該點面對絕情同叮叮)
希:得未呀你?出去食野啦∼
我呆左咁企係度....
希:白雲天∼白雲天!!!
我冇應佢!!
希諗住大大聲聲咁叫我個名果時.....
我突然之間講:出去食野啦∼(走左)
希比我嚇死:嘩...佢係咪人黎嫁?頭先嗌佢唔應∼而家....妖∼(出去)
我心諗:一陣點面對佢地好呀?
希:喂!!
我:下?!咩呀?
希:你冇野丫嘛?(摸下我個額頭)
我整開佢隻手:冇野呀!!
希:冇野就食野啦∼
我:食囉!
>>另一邊<<
叮:原來...係因為雲天....嗚...係佢....嗚...
耀:叮叮?叮叮!!你做咩喊呀?
叮:嗚...嗚....阿耀....嗚....
耀:咩事呀?係咪有人蝦你呀?講比我知咩事啦∼(好緊張)
叮:嗚....(攬住耀喊)
耀:叮叮∼究竟咩事呀?
叮:嗚.....嗚....
耀:既然你唔想講就算啦∼(摸下叮叮個頭)唔好喊啦∼(好溫柔)
叮:嗚....嗚....
>>學校<<
仇:係咪真係我既錯?我地搞成咁係因為我....因為我....我唔講咪好囉...仇絕情!!你點解講比雲天知你中意佢呀?而家好啦∼三個人既感情冇晒喇!!你而家係咪好開心呀?呀!!!!!!我好亂呀!!!  
>>上課中<<
lunch完左喇!!叮叮同阿耀都冇返黎呀!
絕情突然之間傳左張紙黎:sorry呀!><”
我比返佢:要講sorry∼同叮叮講啦!
仇:對唔住呀.....
我:上堂啦!!
>>屋企<<
我一返到屋企就即刻衝左上房!!大字形咁”爬”左係度....呀媽都知我有d唔妥嫁喇!so佢入左黎問我發生咩事.....
媽:究竟咩事呀?
我:冇野呀!!
媽:你有事我會唔知咩?乖∼講比我知!
我:唉....媽!!我好亂呀!!件事係咁既.......(講晒比媽知)
媽:原來係咁∼
我:你話喇!!係咪我既錯呀?
媽:唔係∼
我:咁..係絕情錯?
媽:都唔係∼
我:係叮叮錯呀?
媽:唔係∼唔係∼唔係!!
我:咁係邊個錯呀?
媽:你地邊個都冇錯!!叮叮∼只係向絕情表白!佢冇錯丫!係咪?
我:嗯!
媽:絕情∼佢只係拒絕一個佢唔愛既人!都冇錯丫∼係咪?
我:嗯!!
媽:而你呢....
我:我點呀?
媽:你∼只係好無辜咁比絕情愛上!都冇錯呀係咪?
我:係∼但係如果唔係我!我諗絕情同叮叮可能而家都好恩愛喇!
媽:但係你有冇諗過!如果唔係你∼叮叮同絕情都冇可能認識啦!!係咪?
我:呃....
媽:你唔記得左係你介紹絕情比叮叮識既咩?
我:咁...咁又係∼
媽:所以你地邊個都冇錯!!
我:但係媽∼
媽:做咩呀?
我:我搵唔到叮叮呀!佢唔肯聽我電話呀!!我驚佢會有事呀!
媽:你唔早講?(即刻去打電話)
我:你打比邊個呀?
媽:緊係叮叮啦∼唔通報警咩?
我:......
媽:喂!叮叮呀∼
叮:伯”冇”呀!咩事呀?
媽:你今日可唔可以黎我屋企食飯呀?
叮:今日咩日子呀?做咩要我去你屋企食飯?
媽:冇∼我今日心比情好到爆登呀!我想你黎陪我食飯呀!!
叮:呃...咁...咁雲天係唔係度呀?
媽望住我講:個衰女包都唔知死左去邊∼佢話今晚唔返黎喎∼!!
叮:哦..咁好啦∼我今晚7點黎啦!
媽:嗯!88∼
叮:88∼(cut左)
我:媽!!你頭先講咩呀?
媽:咩姐?我唔咁講佢又點會黎呀?
我:.....
媽:好∼跟住就打比絕情!
我:打比佢做咩呀?
媽:叫佢黎食飯囉!
我:下?!你想搞咩呀?
媽:你理得我丫!總之今晚你地搞唔掂就唔好出黎見我∼
我:你想點呀?(有d驚)
媽:你咪嘈啦!
仇:喂!
媽:喂!絕情呀?我係雲天媽咪呀!你今日黎我屋企食飯得唔得呀?
仇:呃.....(唔知去唔去好)
媽:呃即係應誠啦∼咁好啦!今晚7點黎呢度啦!乖仔∼係咁啦!88(cut左)
仇:喂!!喂!!!
媽:搞掂喇!
我:睇你個樣絕情唔想黎都比你迫到黎啦∼
媽:你咁講我呀?話晒我都係你呀媽丫∼
我:係喇!呀媽∼今晚都唔知你想搞乜!!
媽:我會準備一個好特別既房比你地∼嘻嘻嘻.....(笑得好奸)
我有種恐懼感∼



[轉+口語] *﹏女扮男生.........*(粗口但勁好睇)5 分類: love story
>>屋企<<
媽:嘩∼∼女!!你做咩揹住叮叮返黎呀?
我:噓!!佢訓左覺呀∼唔好嘈醒佢∼(好細聲)
媽打個ok手勢∼
我揹左叮叮上房∼放佢係床!!
我:嘩...好支力呀!!
叮:絕...情....點解你要拒絕我....點解....(發開口夢)
我:發夢都諗住絕情∼唉....睇黎絕情傷得叮叮好深!!
>>第二日,學校<<
叮叮見到絕情都冇同佢講過野∼而絕情都唔知講咩好!!
我:喂!!你兩個唔好唔出聲啦∼你地咁我好驚嫁!!
仇:你想我出咩聲?
希:佢兩個唔出聲∼我出聲囉!
我:你點解會係度嫁?
希:我點解唔係度呀?
我:你係度做咩呀?
希:你係度做咩我咪係度做咩囉!!
我:先生∼唔該你唔好講到咁曖昧得唔得?我覺得你而家好似想溝我咁喎!!
希:小姐∼我係男仔!你係女仔∼我溝你好正常姐∼
我:陳.民.希!我講過啦∼我唔係女仔呀!!
希拉住我∼唔知去邊!!
我:喂!!去邊呀?
希:上天台呀!!
我:上天台做咩呀?
希:有野同你講!
我:有咩呢度講咪得囉∼
希:收聲呀!!(好似絕情咁惡)
>>天台<<
我:有咩講呀?
希推我埋牆:我再問多你一次!你係咪女仔??
我:我再講多一次!我.唔.係.女.仔!!(一個字一個字咁講)
希一野咀落黎.......
我推開佢:你基嫁?無啦啦咀我?你係咪痴左線呀?
希:我咀你係因為我知道你係女仔!!
我:我講左好多次我唔係女仔呀!!你點先肯信呀?
希:我從橫情場四十年!我一睇就知你係男係女啦∼
我:四十年???
希:你理得我幾多年丫!!總之你一定係女仔!!
我:我話唔係就唔係啦∼
希:ok!你話點就點∼我唔理你!只要我知你係女仔就得啦∼(走左)
我:究竟佢點解會知道我係女仔嫁?唉.....
>>lunch<<
叮:雲天∼我自己一個去食野得嫁喇!!係咁啦∼
我:小心d呀!!有事打比我啦∼
叮:嗯!88∼(走左)
我:8...
仇諗住走但係我嗌住佢∼
我:絕情!!
仇:做咩呀?
我:你做咩拒絕叮叮呀?
仇:呢個問題好簡單!!我唔愛佢∼
我:你知唔知佢有幾愛你呀?佢尋日喊左成日呀!!
仇:咁又點?(好絕情∼其實個心好唔舒服)
我:你個名叫絕情姐∼原來你個人都係咁絕情既!!我真係識錯你呀!!(走)
仇捉住我隻手:我唔愛佢既原因係因為我個心有另一個人呀!!你知唔知果個人係邊個呀?
我:我唔知亦都唔想知!!
仇:但係我想你知∼我心裡面果個唔係其他人!!係你呀!!(一野咀落黎)
我好驚訝∼佢愛果個人竟然....竟然係我!!!就係因為我∼絕情拒絕叮叮!!係因為我∼叮叮喊左成日呀!!
仇:你而家明未呀?
突然之間......
叮:原來.....原來你唔愛我係因為雲天!!嗚.....(喊住咁走)
我:叮叮!!!!!
我:點可以咁嫁?係因為我.....叮叮.....叮叮佢咁傷心....係因為我.....(跪左係度)
仇好心痛:對唔住呀!!我令到你咁.....
我:叮叮......
仇:對唔住......
我好亂∼我個心好痛!!係因為我令到我自己個好朋友失戀.....係因為我.....所有所有野都係因為我呀!!
我:呀!!!!(跑走左)
仇:雲天!!!!!!
仇:係咪我做錯左......我唔應該講出黎....如果呢件事由頭到尾都冇發生.....可能我地三個唔會咁.....係我既錯......
我去左一個公園∼一個冇咩人黎既公園!!呢個公園本來好靜......但係我黎到之後就充滿左我既喊聲....
我:嗚....點解...點解會咁...點解呀...嗚.......(喊得好勁)
因為呢件事∼連幾年冇喊既我都喊左出黎......
我:嗚....呀!!!!(大聲)我好憎你呀白雲天!!點解你要咁...嗚....點解呀....
?攬住我:唔好喊啦∼你而家既身份係男仔黎嫁!!點可以喊嫁?男兒流血不流淚呀!!你冇聽過咩呀?
我推開佢:我喊關你咩事?走開呀!(望清楚佢原來佢係阿希)
希:咪喊啦∼
我:你比我喊啦∼我好辛苦呀!!嗚....
希:okok!!我比你喊∼借埋個膊頭比你喇!!
我攬住佢喊得好勁!!
>>半個鐘後<<
我冇再喊:sorry....
希:喊完喇?
我:嗯....
希:所以我話你係女仔∼如果你係男仔點會咁易喊?
我:你知我為咩喊咩?你咩都唔知就唔好係度亂講啦!!!(惡)
希知道自己講錯野:okok!!我唔講∼去唔去食野呀?
我:嗯...
希:行啦∼
我:哦!  


[轉+口語] *﹏女扮男生.........*(粗口但勁好睇)4 分類: love story
最後係我搵到叮叮.......
我:叮叮!!!
叮:雲天!嗚.....
我:你條行街係度做咩呀?
男:你話我係度做咩?你唔好阻住我做野啦∼
我:你同我收嗲啦∼佢係我條女!你搞佢即係搞我∼
男一拳打落黎∼我避開左!佢又一拳打埋黎我比佢打中左∼
我:呀!!(唔係尖叫)行街!!(好大力咁一拳打去佢度)
男:呀.......你好野!!(走左)
我:s...(好痛)叮叮∼你冇野丫嘛?
叮:我問你有冇野先岩呀!!
我嘴角流緊血:冇野呀!!
叮:你流埋血呀!仲冇野?
我:係咩?(一手抹走d血)而家冇野啦∼
叮:傻瓜!
我:你先係傻瓜呀!!自己一個人走出黎∼你知唔知好危險嫁?
叮:sor...sorry呀!!(眼有淚光)
我:傻妹∼唔好喊呀!
叮:我....我......嗚......(喊左出黎)
我:傻妹!
叮:嗚.....嗚.....(”呯”係我心口度喊)
我攬住叮叮:叮叮....喊啦∼我知你而家個心好痛好痛!!喊晒出黎啦∼
叮:嗚....嗚....雲天....嗚.....
我唔知應該講咩先好∼所以我由得佢喊∼佢喊左好耐...好耐......喊喊下我聽到冇晒聲∼
我:死!!叮叮唔係喊到暈左呀?(即刻望下叮叮)
我:我超∼原來訓左渣?
我:叮叮∼叮叮∼叮....叮....唉∼睇佢都唔會醒嫁喇!(揹住叮叮)
我:原來叮叮咁輕嫁?  


[轉+口語] *﹏女扮男生.........*(粗口但勁好睇)3 分類: love story
仇:而家係咪唔得呀?(惡)
我:係!!!
仇:你好野!!(見我係女仔唔打我)
>>lunch<<
每日一到左lunch就會見到某四地方有四堆女仔圍住........
女a:白雲天呀∼你今日得唔得閒姐?陪我去行街街丫!!(姣)
我:下.....
女b:係都同我去行啦∼天天啋你都傻呀可!!(仲姣)
我:我幾時變左做天天嫁?
女1:絕情哥∼你做咩成日都咁cool姐?陪我地玩下啦∼(姣)
仇:彈開啦姣婆!!(小小惡)
女1:車∼你有寶咩?
仇:係咪仲唔走呀?(惡)
女1:而......而家咪走囉∼(即閃)
我大嗌:救命呀絕情!!叮叮你兩個唔好走呀!!返黎呀!!
叮扮聽唔到:絕情∼今日食咩好呢?
仇:唔知呀!!
我:你兩隻野咪走呀!!!
我:妖∼好好煩呀你地!!!!!!!!!(惡+大聲)
成班女仔彈開晒.......
希:白雲天∼你點可以咁惡對女仔嫁?對女仔要溫柔∼
我:你同我收嗲∼而家我對d女仔惡關你咩事呀?
希:你對我惡唔緊要∼但係你對女仔惡我就唔可以原諒你!!(小小惡)
我:我中意咁惡呀!!而家係咪唔得呀?陳•民•希∼
希:就係唔得!!係咪想打呀?
我:要打呀?好呀!!奉陪呀∼
希:真係?唔好後悔呀!!
我:絕對唔會!!
希:黎呀!!
我:好呀!!
我諗住一野打落去果時•••••••..
我:呀.......(比仇絕情拉走左)
仇:你食唔食lunch嫁?仲唔行??
我:絕情呀!!放開我呀!!比我打呀!!!
仇:收聲呀!(惡)
我驚驚地:絕情......
每一次絕情咁惡對我果時我都好驚∼因為佢果種眼神.....果把聲.....果個表情都好惡...好令人恐懼∼
仇冇理我∼
我:sorry呀!!
仇停低左:你又唔係唔知你一打交就要打到人入廠!!你控制到咩?我驚陳民希有事渣!!
我:我控制到嫁!!你搵次比我打人啦∼我得嫁!!
仇:好呀!!同我打丫!!
我:唔制∼我實輸既∼
仇:唔制就去食野啦∼你唔肚餓嫁?
我:e∼係喎∼!!你唔講我都唔記得我個肚餓到咕咕聲喇!!
仇笑左笑:咁行啦∼
我:靚仔∼你笑呀?
絕情冇答我∼佢係呢一刻仲拉住我隻手......
我:靚仔!!你拖均胭隻手未呀?
仇:唔記得左姐∼唔洗咁講呀?
我:嘻∼行啦!!  
   
仇:唔記得左姐∼唔洗咁講呀?
我:嘻∼行啦!!
>>m記<<
叮:咁耐嫁!我好肚餓呀!!
我:傻妹∼你做咩唔買野迭盍?
叮:等埋你地先食丫嘛!!
我:如果我地唔黎你係咪唔迭盍?
叮:呃......
我:你好傻呀!你想食咩呀?我幫你買啦∼
叮:唔...照舊啦∼
我:ok!絕情∼你呢?
仇:我幫你地買啦∼!(走)
我:喂!你又知我食咩?
仇:睇你個樣都係照舊嫁啦∼
我:醒目!
仇:唔醒點做你老友呀?(走左)
我:叮叮呀!你話絕情幾時先唔會咁cool呢?
叮叮冇應我∼一直係度望住絕情......
我:叮叮∼
叮叮都係冇應我!
我:叮叮!!!
叮:下?!咩事?
我:哦!!叮叮∼你衰喇!你中意左絕情∼
叮:咩呀?你講咩呀?(面紅)
我:你面紅喇!仲唔係中意絕情∼
叮:我....我......
我:佢咁cool你中意佢d咩呀?
叮:你唔好講比佢知呀!
我:點解呀?
叮:佢都唔會中意我嫁啦∼你話比佢知有咩用喎∼!
我:講左比佢知你可能會有希望嫁喎∼!!
叮:總之就唔好啦!
我:okok∼我聽哎呀女友講!!
仇:傾緊咩呀?
叮:冇...冇野呀!!
仇:你塊面好紅呀∼!你病呀?(摸叮叮個額頭)
叮:唔...唔係呀!(心跳加速)
仇:喂!你係咪人黎嫁?你女友有事呀!仲係度食野∼
我:喂!大佬∼而家佢又唔係有病∼佢見到佢愛人先咁之嘛!
仇:愛人?邊個呀?
我:咪就係.......(比叮叮踩左一腳)呀.....
叮叮啤住我!
仇:就係咩呀?
我:唔講得!食野啦∼八婆!
仇:你話邊個八婆呀?
我:邊個應咪話邊個囉!
叮:好喇!!唔好嘈喇∼食野啦∼
仇:你好野!!(食野)
我:呵呵呵∼∼
>>m記的另一邊<<
耀:阿希∼你睇下啦∼佢有女朋友先對女仔咁惡渣!
希:咁又點呀?so what?
耀:你今日就唔應該同佢嘈啦∼
希:咁洗唔洗同佢講返sorry呀?
耀:你肯咩?
希:唔肯喎∼!!
耀:咪係囉!
希:迭涉既野啦∼
耀:食緊囉!!
希心諗:點解....硬係覺得佢唔係同劉叮叮拍緊拖??  
>>放學<<
我:我有d野要做呀!絕情你同叮叮返去先啦∼我遲d返!
仇:嗯!
叮:雲天∼byebye!!(走)
我:byebye!
我:唉...為左叮叮遲d放學都要嫁喇!!(以為課室冇人係度自言自語)
希:為左叮叮?
我比佢嚇親:嘩....問侯!比你嚇q死∼你唔係走左既咩?係度做咩呀?
希望住我冇出聲∼
我:做咩呀?你傻左呀?
希:你係女仔!!
我:你係咪痴左線呀?我...我邊忽似女仔呀?(驚驚地)
希推我埋牆:你呃到其他人呃唔到我∼
我:你講咩呀?你hi大左呀?
希:你一定係女仔!
我:我都話唔係咯!洗唔洗除埋件衫比你睇呀?
希:除褲好d!
我:請你食糖糖牙啦!
希:唔肯除即係你係女仔啦∼
我:哎呀!!我唔記得左要幫呀媽買野添!!係咁啦∼(即閃)
希:喂!!白雲天!!!白雲天!!!!
希:佢究竟係咪女仔?如果佢係女仔既話∼佢點解要扮男仔?
阿希個腦而家出現左好多好多問號!!直到返屋企佢都一直係度諗緊呢d問題.......
工人:少爺!你返黎喇?
希:嗯....
工人:少爺你唔舒服呀?
希:嗯.....
工人:少爺!!
希:嗯.....(上左房)
工人:怪怪地咁既?
>>返到屋企<<
我:媽咪!!媽咪!!!
媽:咩事??
我:哦∼冇野!睇下你係咪屋企姐∼
媽:傻女!我有邊一日唔係屋企嫁?
我:咁又係呀可!哈∼
媽:傻傻地!我去訓陣覺先喇!!唔好嘈我呀!
我:OK啦∼你訓醒之後就會有我親手整既愛心燕窩食喇!!
媽:(笑)
我:(笑)
我一路整燕窩∼一路係度諗點解阿希會知道我係女仔.......點解呢.....
>>第二日<<
我:絕情∼叮叮早晨呀!
叮:早晨!
我一野打落絕情個頭:衰仔!你唔好成日訓覺啦∼
仇:唔好搞我啦....(把聲好冇精神)
叮:唔好理佢啦雲天∼佢成日都係咁既!
我:叮叮!你唔覺得絕情好唔妥咩?
叮:有咩唔妥?
我:總之....總之就唔妥啦!!
叮:唔妥?
我:我知喇!!絕情病左呀!
叮:病左??(即刻摸下佢額頭)
仇整開叮叮隻手:唔好搞我啦!!
我:絕情!!絕情!!
絕情起左身:咩呀?
我捉住佢兩隻手:叮叮∼摸下佢額頭!!
仇:唔好掂我呀!(冇晒力咁)
叮:佢額頭好熱呀!
我:絕情!!你病左呀∼你做咩仲返學呀?你係咪病到傻左呀?
叮:雲天呀!送佢去醫院先啦!
我:嗯!!(唔夠力揹既關係∼所以扶起絕情)
我:行啦∼
叮:雲天∼你得唔得呀?
我:得....(其實唔得)
希同耀見到我地:你地搞乜呀?
叮:阿希阿耀!你兩個幫下雲天啦∼
耀:幫咩呀?扶住絕情呀!
我比絕情壓住:呀......
希:喂!!你冇野呀?唔夠力又學人扶人!你傻左呀?
我:關你咩事呀?絕情!!起身呀!!
耀扶起絕情∼
希伸隻手出黎:起身啦∼
我冇理佢∼自己起!!
希:.......
>>醫院<<
我:Dr.楊∼絕情點呀?
楊:哦∼佢冇野呀!只係感冒姐!
我:比佢嚇死!!而家唔洗擔心啦叮叮!
叮:嗯..(攬住我)頭先我真係好驚佢有事呀!!(就喊咁制)
我摸佢個頭:傻妹!!佢唔會有事嫁!!
希見到咁就覺得我好似安慰緊女朋友咁∼但係又覺得我係女仔∼佢個心好亂呀!!
我:Dr.楊!我地可唔可以入去睇下絕情呀?
楊:嗯!!佢醒左嫁喇!!你地唔好太嘈呀!
我:嗯!我地知喇!
楊:我去做野先喇!有事叫我啦∼(走左)
我:叮叮∼你入去睇下絕情先啦!!(溫柔)
叮:嗯......(入左去)
我:唔該晒你地!你地返去上堂啦!!
希:而家返到去都遲到啦∼
我:咁又係!咁唔通你地留係呢度呀?
耀:唔知嫁∼
我:是央涉地啦!
我諗住入去睇下絕情∼但係覺得都係比佢地兩人世界仲好∼
我:喂!不如去食d野咯∼
兩個:ok∼
我:行啦∼
耀:喂!你女友係入面同另一個男仔一齊喎∼!!你唔驚咩?
我:你話叮叮?
耀:嗯!
我:佢都唔係我女朋友!
希:佢唔係你女朋友?咁尋日你係m記同佢傾得咁開心?
我:朋友唔可以傾得咁開心既咩?
耀:咁....叮叮個男朋友係邊個呀?
我:而家冇∼不過可能一陣係絕情∼
希+耀:一陣??
我:嗯!係喇!你做咩咁想知叮叮既男朋友係邊個呀?
耀:呃.....
我:哦!!你”淋”佢!!
耀:你都痴痴地∼同佢三唔識七鬼”淋”佢呀!
我:咁即係係啦!!(拍佢膊頭)你又洗咁灰心∼佢可能遲d會愛上你呢∼
耀:maybe啦!
希:而家得你兩個傾冇我講野想點呀?
我:家下係你自己唔傾渣喎∼!
希:你......
我們不會心灰意冷 我們會給自己掌聲........(電話響)
我:喂!
我咩都聽唔到∼淨係聽到喊聲....
我:喂!!係咪叮叮呀?
?:嗚...嗚.....
我:叮叮!!做咩喊呀?
叮:嗚....絕情....絕情佢...佢拒絕左我呀....嗚......
我:下?!你而家係邊呀?我黎搵你丫!!
叮:嗚....嗚.....
我:你唔好喊住先啦∼你係邊呀?你喊到我個心都亂喇!!
叮:嗚....我...我係..呀!!!!唔好過黎呀....
?:靚女∼做咩喊呀?等哥哥陪下你∼
我:叮叮!!!叮叮!!!!(cut左)
我:行街!!
希:咩事呀?
我:叮叮出事喇!!
耀:咩話?!?!
我同耀即刻去搵叮叮
我:叮叮∼你千其唔好有事呀!!
耀心諗:叮叮!我一定會救你嫁!