woonyan
暱稱: 牙...YaN*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-06
2006-12-04
2006-12-03
2006-12-02
麥兜之少年時代
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


100問
                               
1* 今日係幾號: 25/6
2* 有心理準備做呢100條未:有
3* 最鍾意聽咩歌:好聽既歌,.
4* 你有無潔癖:有掛..
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 好開心,好興奮&緊張
7* 最後一次睇咩戲: 5月尾{(好似)}
8* 住係邊區: 大埔
9* 最想得到咩:好多喎!!
10* 曾經愛過最衰既人:有
11* 有無後悔愛過佢: 有
12* 有無想過幾時結婚: 冇
13* 你覺得最可怕既係咩:考試唔合格,死呀媽,撞鬼
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:BOBO
15* 如有識左幾耐:差唔多7年
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/woonyan
17* 最討厭的人或物:老鼠&"甲集"
18* 屋企電腦係唔係廢既:5知..係掛"
19* 最想多謝邊個:呀媽..生我出黎
20* 近排有咩令你有好大壓力:考試
21* 有無得罪過人: 有都唔知啦!!!
22* 如果有得罪左邊個:同學掛??
23* 用咩牌子既筆做功課:PILOT /PENTEL.....
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: OK La
25* 第一次拍拖係幾時:5講*
26* 記咩最叻:玩咩,食咩
27* 有無講過粗口:有
28* 最討厭咩天氣:熱既天氣..
29* 最鍾意哪細理:5知
30* 鍾意男定女: 男-v-
31* 支唔支持同性戀:5支持,討厭-v-
32* 最討厭的數字:13
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 好人
34* 有咩秘密唔同人講:冇咩
36* 數出你最愛既朋友:C*,,YU,,ZOE*,,慧慧,,ANG*,,宛,,{仲有好多牙}
38* 係唔係乖學生: 5乖5壞-V-
39* 依家幾歲:13
40* 數口叻唔叻:OK--"
41* 去開邊間超級市場:百佳
42* 你覺得你係咩人:人一個囉
43* 口頭禪係咩:-------------
44* 怕唔怕黑: 唔怕
45* 上網多數做咩:MSN,打日記,上論*
46* ICQ no.係咩:206455515{好似係}
47* 會唔會日日都打日記:差唔多
48* 幾度先會開冷氣:30{講下...}
49* 偶像係邊個:好多
50* 做左一半啦開唔開心:55
51* 最喜歡哪一套動畫:多啦A夢
52* 細細個個時得唔得意:OK-V-
53* 有D咩古怪既習慣: 冇咩
54* 覺得自己尚算正常嗎:55
55* 做過最LOR既事: 5知
56* 讀近咩班:1B
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 無喎..
58* ICQ HANG左你會點:發脾氣
59* 有無呃過最愛既朋友:有
60* 最鍾意香港邊一到:有人既地方"
61* 最鍾意講既單字:---------
62* 最討厭咩戀情:個男仔唔專一
63* 鍾意睇邊一類型既戲:鬼鬼既--"
64* 鍾意韓國定日本多D:日本
65* 點解鍾意呢個國家:多野買,多型人
66* 最怕既動物:5知..
67* 依家有咩目標: 全級200名內,.
68* 最想學習哪一種語言:日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:梁科慶掛
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:衰人
73* 電視劇值唔值得追: 好睇既
74* 會唔會幫呀媽做家務: 會..>W<
75* 你係屬於被動定主動既人:被動
76* 形容你最討厭既人個樣: 樣衰
77* 上網最唔好既地方係咩: "________"
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方:冇-v-
81* 有無界過手: 有
82* 最想養既動物: 狗仔
83* 覺得自己衰唔衰: OK啦--"
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪: 唔係
86* 最唔相信邊個: 曾經騙過我既人
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:唔理佢
88* 見過最核突既事: 嘔吐物..死老鼠
89* 屋企有無種花: 有..死左既!!
90* 返學會唔會著冷衫:會
91* 有無鍾意人: 無
92* 最鍾意咩顏色: 黑,白(絕配牙~)
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 呀JAY
94* 知唔知道神係咩: -----
95* 上咩堂先會訓覺: MATHS,,IH,,IS,,PTH,,CH,,,,,,
96* 覺得你自己係屋企有無自由:有
97* 如果你有三個願望你想做咩: 有好多$$$,成績好好,,有人追(令仔喎)
98* 最鍾意既運動係咩: 排球..單車
99* 塔咩車返學: 火車
100* 眼唔眼訓: 眼瞓
                                                           

 *出爐時間︰2006-06-26 01:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


行街街*

                                                          

金日十一點起身,,,

十二點食飯..........

一點幾出門口...

同牙c*婷*軒*仁*

去沙田行街.....

影貼紙相.{{好花牙!}}

之後宛黎左.

我地去左沙田婚姻註冊署個邊玩....

勁多新人註冊!!!

我,婷,軒,宛((玩水牙&跑))

濕曬.....

五點幾...

返屋企....

超累牙..

P.S

我地影左勁多相..

好多都係係玩具反X城影家.{(個名唔方便講..

因為低B牙!)}

 

 

 

 *出爐時間︰2006-06-24 08:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


2006-06-23

 

(遊戲規則)試說明5項你最想要的生日禮物0R CHRISTMAS PRESENTS和點名7名網友
不能有重覆,順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了。

1. cash $$
2. 手機

3. 袋一個>3<
4. 某某名牌店購物禮券100000.......萬!-O-
5. 請我食自助餐...

1. 傳俾你既人係邊個? ZoE*
2. 佢同你既關係? FD子..  

3. 寫出你對佢既5個好印象? 好令  好正 高過我*
4. 佢對你做過最深刻的事? 發顛! XD
5. 佢同你講過最深刻的說話? ..........
6. 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢? 令 .. 正
7. 如果佢變成你既情人,佢有咩要改?  唔好咁令" 俾人溝左去都唔知咩是*
8. 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?  怒睥
9. 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? 令得滯!
10. 依家你最想佢對你做既1件事? 去街囉 XD
11. 對傳這份卷給你的人的印象?
如上 -3-
12. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?   8婆...{{有名俾你叫}}

13. 自己喜歡的個性是? 傻傻地!!
14. 相反的,討厭的個性是? 寸咀..扮野
15. 自己想成為的理想類型是? 唔知牙...??
16. 給關心自己、喜歡自己的人大喊1句吧:同我去街牙??

17. 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的5個人: 宛*,,C TINg..YU~,,LING#..點返ZOE*

 

 *出爐時間︰2006-06-23 02:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


返左團契!!!

                                   

                        

金日,,,兩點鍾..我返左團契.....

好悶牙....得好少人....

完左之後......

同YU..TING,,牙軒,,CIRCLE,,希和係到玩

AND傾計.......都幾開心....

牙軒隻手俾我整到損曬......

低佢死家......

玩到五點幾.......

就同YU..TING,,牙軒,,希和..走人啦.......

之後..食完飯...

就打日記啦!!XDD............

 

 

 *出爐時間︰2006-06-10 10:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


問卷

                               

 

我比zoe抽中...........身不由己牙........

金次到我抽人啦.....kaka///xDDDDDDD

問卷:

規則::
A` 比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件!!
B` 比人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由!!
C` 點8個人做E份問卷並去佢個XANGA留言!![恭喜你被點名!!*]
D` 如果比人點左名既人已經做過E個問卷,,但又再比人點,,可以吾駛再做!!

A`

1 . 大 過 我
2 . 高 大 威 猛 !xD
3 . 玩 得!
4 . 鐘 意 我
5 . 成 日 搵 我

B`

1 . 冇 口 齒!!!
2 . 痴 住 晒
3 . 小 氣

4 . 吹 水
5 . 懶 串
6 .  煩
7 . 扮 野!
8 . 姣 得 過 份!
9. 以 為 自 己 好令
10 . 以 為 自 己 好 受 歡 迎

C`

宛.....and......鍾Ling*......

YU..TING*........C-TING....

點反ZOE!!

嘉詠.....芊芊*.......ANGEL!!....

 

我唔想家....xD!!

                           

 

 

 *出爐時間︰2006-06-08 05:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]