今朝到屎咁早起身 做無牌熟食小狗 (4點幾.....) 出去幫呀媽手 之後......8點幾 D野賣得7788 仆街小販管理隊(=''=)出黎咩都LOR曬 (其實最值錢都係架車仔同埋D保溫桶....其都冇咩野GE~~) 好眼訓..........