你地唔想練就算啦
我仲諗住同你地練完請你地飲野啦....
算啦
我唔係柯偉林條仆街
你聽佢話LOR
E+識操哥個又唔係佢
我哥D先係正統英操呀
你地聽佢講LOR
我唔汁你地
操得仲肉酸呀
唔好聽我講LOR
我係正衰人丫MAR
當冇識過我LOR
佢先係最好丫MAR
講操.....
我自問我好過其他人WOR
柯偉林條仆街
食屎啦
佢自己都操錯呀
淨係得個講字
郭X婷你小心D呀!!
仆你個臭街
你兩條仆街
食撚屎啦
我對住個BAND
我自問問心無愧
不過我對個BAND好失望
-------------------------------------
http://php.guestbook.com.tw/b9/index.php?mforum=hihi1987
(特別感謝李先生T^T)
|