今日放學之後要數學presentation,
but我果組既powerpoint點開都開唔到,慘XD
跟住走人果陣,我自己一個人走左。because....
跟住點知,o係後面撞到胡x婷,
又見到班上既黃xx同xx銘,
原來胡x婷o係小學2年級果陣就識得xx銘,
仲成日去xx銘既屋企玩tim∼
但係家陣xx銘居然唔認得佢,佢真係好慘,
好似電視劇入面既男女主角咁,最尾相認之後,
唔知會點呢?kaka∼到時擺酒要請埋我呀∼XD