| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 參觀中大 |
分類: 未分類 |
好耐無打BLOG喇...
因為呢幾日都無咩記..=="
去參觀中大..
真係ho大呀..
不過我既目標係港大..
去港大參觀咪好lor~XD”
參觀果陣....
係度行行下~真係幾悶架~
又剩係得個"殼"睇..唔得入去SEE~
行行下果陣發生左"交通意外"
其實我覺得個師機都幾慘咖..
佢都慢洗左架喇..點知都係撞到人
我唸楊俊華都應該無事掛..(居然入左E院)
跟住到左luncH~
去左最近果1間CANTEEN食(真係好肚餓..)
不過D飯真係好大碗....差D食唔哂...
d大學生既食量真係幾大下..ToT
之後去"未完湖",,,
好令ar~so搞到我忍唔住要攞手機影相~
同EVao係度影..好HappY呀~
成個參觀日..
最鍾意就係去"未完湖"果陣..
最後就走人喇""""
去踏校爸~
D大學生都望住禾地...
好怪..中學生踏大學校爸..-.-
踏車番sChooL果陣..
好多人都訓左覺~(禾刀係)
跟住唔知點解醒左,,,
見到D同學訓覺個樣,,,
好搞笑....(笑左好耐)
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2007-04-09 02:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈佬ar~~我黎留言...
果度好令ar可?
你有冇衝動想響果度讀書ar?
|
網主回覆
HaL0呀~~好開針見到你上黎留言呀!^^
果度靚就o係靚,,,不過我始終都係想讀港大多d..XD"" Posted at 2007-04-06 03:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻*=]
係b0r..講開影相..
我好似冇同過你影喎..?!
唔制呢...我要同你影下S!N得呀~~
|
網主回覆
好牙~~不過幾時先?? Posted at 2007-04-05 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呵 呵 '' 你 同 我 一 齊 影 相 喎 '' 你 會 吾 開 心 GE 咩 ?!
|
網主回覆
咁又係既^^"" Posted at 2007-04-05 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`珊 ---*// 於 2007-04-05 05:22 PM 發表:
FUN Ny h0 鬼 死 h0 笑 架 個 樣 *口*"
冇 心 笑 佢 架 ,, buT 真 的 H0 H0 笑 -________-|||
ME" 進 入 半 睡 NA" 成 日 比 李 冬 YEE 整 醒 ..
U 話 佢 係 咪 H0 唔 應 該?? .\_/.
|
網主回覆
o係呀...真係hoho笑....^^""
你真係慘慘∼
我同你好唔一樣,,
(訓得好林..hehe^^) Posted at 2007-04-05 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|