•°∴°收藏 回憶的玻璃瓶 ◆**
wpcjane
暱稱: 玻璃瓶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左bl0g 喇
PE考試+放學
2007-04-30
調o左位..
變”落湯雞”
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
CHAIRmaN
FIOnA____十+
JessicaooO
T Ik 乂xX
TiNG〞S BLOG__*
YuKI -**
EvA+十+
Lam
KeNny
NO﹏$
yau
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 63
今日人氣: 3
累積人氣: 1480
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


參觀中大 分類: 未分類

好耐無打BLOG喇...

因為呢幾日都無咩記..=="

去參觀中大..

真係ho大呀..

不過我既目標係港大..

去港大參觀咪好lor~XD”

參觀果陣....

係度行行下~真係幾悶架~

 又剩係得個"殼"睇..唔得入去SEE~

行行下果陣發生左"交通意外"

其實我覺得個師機都幾慘咖..

佢都慢洗左架喇..點知都係撞到人

我唸楊俊華都應該無事掛..(居然入左E院)

 跟住到左luncH~

去左最近果1間CANTEEN食(真係好肚餓..)

不過D飯真係好大碗....差D食唔哂...

d大學生既食量真係幾大下..ToT

之後去"未完湖",,,

好令ar~so搞到我忍唔住要攞手機影相~

同EVao係度影..好HappY呀~

成個參觀日..

最鍾意就係去"未完湖"果陣..

最後就走人喇""""

去踏校爸~

D大學生都望住禾地...

好怪..中學生踏大學校爸..-.-

踏車番sChooL果陣..

好多人都訓左覺~(禾刀係)

跟住唔知點解醒左,,,

見到D同學訓覺個樣,,,

好搞笑....(笑左好耐)






訪客留言 (返回 wpcjane 的日誌)


dreamnatalie 於 2007-04-08 09:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-04-09 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puikikan 於 2007-04-06 03:07 PM 發表:
哈佬ar~~我黎留言...
果度好令ar可?
你有冇衝動想響果度讀書ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HaL0呀~~好開針見到你上黎留言呀!^^
果度靚就o係靚,,,不過我始終都係想讀港大多d..XD""
Posted at 2007-04-06 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dream4yuki 於 2007-04-05 08:01 PM 發表:
嘻*=]
係b0r..講開影相..
我好似冇同過你影喎..?!
唔制呢...我要同你影下S!N得呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙~~不過幾時先??
Posted at 2007-04-05 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



besilly12 於 2007-04-05 06:55 PM 發表:

呵 呵 '' 你 同 我 一 齊 影 相 喎 '' 

你 會 吾 開 心 GE 咩 ?! 

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又係既^^""
Posted at 2007-04-05 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



`珊 ---*// 於 2007-04-05 05:22 PM 發表:
FUN Ny h0 鬼 死 h0 笑 架 個 樣 *口*"

冇 心 笑 佢 架 ,, buT 真 的 H0 H0 笑 -________-|||

ME" 進 入 半 睡 NA" 成 日 比 李 冬 YEE 整 醒 ..

U 話 佢 係 咪 H0 唔 應 該?? .\_/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o係呀...真係hoho笑....^^""
你真係慘慘∼
我同你好唔一樣,,
(訓得好林..hehe^^)
Posted at 2007-04-05 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]