唉!!! 都唔知係咪路嫁................中午一放學就落雨,係唔放學都唔落,一放就落。
我今日返到學校覺得好似同一D同學熟左,成日一齊講野,平時我都係好小講野,都唔知係咪好耐冇見。
我今日好似成日都冇聽過書,成日同我後面果幾個野講野。搞到我d成績差曬!!!!!真係慘。
今日個新男同學問我點解你隻手禁大隻,我話我有跳舞,原來佢有fd你跳開舞,跟著我地一直傾,十分投緣。
最搞笑係我地一齊返學,傾到一齊遲到,我平時都好小遲到,今次可能係第一次,不過都冇所謂啦。
我本來一放學想去跳舞,點不知就落雨,搞到我冇心情,跟著就返屋企訓教,一訓就7點。
|