人生點解係咁
本來無一物 ,為何要野d塵呢?
耳聽三分假,,,眼見未為真
每個人觀點都唔同 咁點解要帶有色眼鏡?
為何世上只有情令人超越生死之外 !!!!!
人生係度點解要唔開心 生你出黎就係要唔開心
點解唔好好咁過日子 要執著 要固執 要帶住不開心過日子
事實並唔應該係咁ga ! 咁點解又要咁 錯係錯係邊
每個人都有錯 咁執著又係唔係一種錯 點解世人唔知醒 總是要怪怨別人
明明唔係冇一物 點解仲要自己拎黎煩 !! 只帶住愁緒做人 又點會有好心情做事
錯的人並不是一個 大家冇錯嗎? 點解只係加重咁看別人 錯冇分多定少ga
係錯就錯 咁點解要覺得人地大錯特錯 但自己呢 有冇問返自己
點解會咁 例如 愛情本來係美好 但點解咁多人都分離 悲痛 !!! 唔單單係人地唔要自己 自己一定都有錯
的地方 時間ge配合 大家ge溝通 點解唔好好咁試下做好d 只係怪於別人?
唔通人生只係 留原地唔向前行 ? 好多人都話做人咁煩 點解仲要做人
做人係煩ga 冇野煩咁就唔係人啦 困難係上天給自己一種考驗 !! 只係少少錯節就企唔返起身?
咁d人斷手斷腳 咁係未就要死左去 何況自己係完整一個人呢
遇到困難ge時候 點解唔試下休息一下 等到有岩ge時機 再共同走更遠ge路?
點解人會煩惱,煩躁 咁多野煩 .... 咁如果冇左黎d野 咁你人生仲有咩野意義 !!!!
咁要睇你自己點去面對戈d煩惱 !!點樣公平認真咁分配自己面對黎d野
好同壞 你會選邊個 !!!!! 咁點解唔試下選好戈邊 煩惱都有好? 係點樣好好咁面對
唔係只係識得埋怨世人 我人生觀就係咁 覺得我錯唔好怪我
小弟學術未精 想點樣過一個好ge人生 並唔係簡簡單單咁過 而係帶住困難帶住煩惱
去好好面對好好去解決 能夠帶住黎樣野去成長 希望每個睇過我打黎篇野ge人 可以覆下我la
就算你地話我錯都唔緊要 我只係講出我觀點 !!!!!!!
咁我緊係唔想你地真係罵我la 完!!!!!!!!!!
|