|
|
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 2008-01-31 |
分類: 未分類 |
5點幾LU!開始眼訓......通左個肖!
男仔成日忽略既小事....就正正係女仔最介意既大事..WHY?
因為男仔做事著重於結果...女仔做事著重於過程!!!
一個係用左腦諗野...一個係用右腦諗野
如果一個男仔用右腦諗野,咁佢就吾係一個完整既男仔,如果一個女仔用左腦諗野..咁佢就吾係一個完整既女仔!
如果一個女仔真係真真正正去中2一個男仔既話..就應該去接受佢係一個真真正正既男仔,接受佢係粗心大意,,同埋接受佢既"自大無腦"~
如果一個男仔真係真真正正去中2一個女仔既話..就應該去接受佢係一個真真正正既女仔,接受佢對你既野蠻,同埋接受佢既"似寵生嬌!"
以下兒童不宜
只直指某人種
不過現代人已經分不了男女介線了...在街上.有些男不男,女不女的出來!!!女的我不怪她"因為可能單單的運動形!
那麼!男呢?這麼大了,還像小孩似的!在街上扮型?扮女仔?健碩的身形!配著長長的髮型~這都不怪你!還穿著不倫不類的衣服?
都不怪你!怪你的是你影響市容!破壞環境~食煙?講粗口?打架?扮型?扮令仔?扮有料?扮有錢?扮惡?
通通也是智障行為:
1.食煙:明白食煙是"正常"需要..!
2.講粗口:單單是講粗口~不怪你,因為平時講開好難改!但加上以下的項目,我就不得不給你"劣評"
3.打架:正常比賽不怪你!但不要小小情事就說要打別人~不要認為自己真的好好打?打輸後,便像狗的去吠;{復卓?}..人品也低劣了.."持強凌弱"!
4.扮型:這個簡單~有正常工作需要不怪你!!但是純粹自我希騙的話就有問題了~假若本身好樣的話,就不用弄甚麼花樣了,,但如果不好樣的?也沒必要扮啦?!?!
5.扮有料:有料不是用口講的!!要有行動!,就算行動也有!但沒有作為也都不算有料OK?不要扮了!收歛一下吧!
6.扮有錢:這個最弱智,小學也沒讀完,出來做個清道夫你以為你自己好有錢?經常跟些還未出身既學生比?又吾同D大公司CEO鬥有錢?白痴!
7.扮惡:就是以上總體來說!!就是扮惡了~沒有甚麼,就是扮出來哦.好惡? 試試和內地的福建幫打交吧^^打了其中一個小職位的啦!~你也可以死全家^^
那么以上有齊~而沒有比打死的!..就恭喜你了,還沒死的在監獄裹!~
|
| 發表時間:2008-01-31 06:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 2008-01-30 |
分類: 未分類 |
凍~!使人懶惰
凍~!使人疲倦
凍~!使人愚蠢
凍~!使人發夢
凍~!使人心煩
凍~!使人不安
凍~!使人自殘
為別人而溫習 , 並非自己不進取 , 而是自己的生命而被這人佔有了一半"
將來的成就,將來的事業,努力成功與否"也是可以根這人有關!!
所以!當聽到別人說"為你而做某種事情的時候"!!
先想想,你和此人有甚麼關係!!!
和你對此人有多重要?
才下結論~
懂?

正~!! |
| 發表時間:2008-01-30 11:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 決心...以經頂吾著啦!!! |
分類: 未分類 |
放假前..下定決心!!
第3段要拎85以上平均分!!!!因為第3段是最容易的一段,沒有借口給我懶下去!!!!!..近視也不能作為借口,,!!!
惰性等等是不會打敗我的!!!!我要我要羸.我要打敗我要打敗的人!!!...所以放完這個假..我就從此不會ON MSN了...你們不要找我了~~~
高分過我既人~小心點哦!!!
不知道1段內升10分平均分..別人會有甚麼眼光對著我?!...
都不要幻想了!!!等我完成了我的決心使命後才享受這成功感吧!!!
假若我達不到85分這最底介線!!!
就保佑所有女仔都憎我!YO~連她都不理我T^T |||
有了努力的目的"
就算沒有原動力"自己也可以去創造{後動力}!!!!
放假有時間~也去看看新書內容吧
|
| 發表時間:2008-01-29 12:48 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 2008-01-26 |
分類: 未分類 |
.................................................從小覺得.................................................
................................沒有甚麼................................
....................能難到我....................
.........直到現在.........
............................還這樣想............................
......................................................因為認為......................................................
.......................................................................我就是我.......................................................................
......................................................到了若干......................................................
........................................年後的我........................................
......................也不否定......................
......只是會對......
.................我的要求.................
.............................................進行改變.............................................
............................................................以便適應............................................................
............................身邊的人............................
.~~~~~~~
-----------從小覺得------------
------------------------------做過的事-------------------------------
---------------------------------------------------------沒有目標----------------------------------------------------------
-------------------------------------到了現在--------------------------------------
----------才去反省-----------
-----------------------為何放棄------------------------
---------------------------------為何放縱----------------------------------
--------------------若努力點--------------------
---堅強一點---
-----------------------------就不會像-----------------------------
--------現在這樣--------
-------------------容易放棄-------------------
---------沒有勇氣---------
----- |
| 發表時間:2008-01-26 05:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-01-26 02:19 |
分類: 未分類 |
咁夜都未訓...聽XXX講..會智商下降"
...我都想..~太聰明啦.好多野都估到,,希望可以蠢一點開心一點"..那麼,我就不用做到,~{先天下之憂而憂,後天下之樂而樂}
那麼我就不用多了一些多餘的煩惱.就不用太辛苦了
所以~在這假期裡,要夜夜的才睡覺!!令自己蠢點^^
但...又不行"因為這樣會不能肥點"
到現在也想自己再肥點..肥了就可以加快進到"
我要..我要,,我要3個月耐成人中人"""!!!!!!!!!!
日日的-[猛操.狂操,暴操,喪操.]-直到操吾到為止"
所以~夜訓就不要搞了..-還是早一點訓..~YO
------------------------------------------------------------------------
為了你,我可以以1敵10?
|
| 發表時間:2008-01-26 02:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
| 2008-01-24 |
分類: 未分類 |
放假了..
原來我已不需著沉悶色調
不必心血來潮 孤身旅行 增廣見聞
明白痛心過就當 遺失車票
|
| 發表時間:2008-01-24 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| >v< |
分類: 未分類 |
好運好運好運好運了!!!今天回校考完化學後..在課餘時間溫了(玩著)2條問答和1條名詞東東!!
好運的是...3條也出了!!!憑著我神奇的記憶和過目不忙的眼睛..
就借著神速的手腕,用著不癈吹灰之力就把這歷史卷在15分鐘內完成了..
------------
真是感到今天是我的幸運日子"因此在這訂下...1月23日.這日子是"霖之幸運日"!!!!!!
123,,123,,是多麼的易記..希望永遠.以後也在這日子裹幸運著興奮著!!!

還有這人數統計..也紀念了屬於我的"神聖日子"喲>v<
-------------------------
多謝"袮"......>v<~
|
| 發表時間:2008-01-23 12:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 19 日 星期六  |
| 2008-01-19 下午05:21 ( 上篇 ) |
分類: 未分類 |
昨天.,考了科語文!..沒有空白"
努力了3小時的我,顯然地聰明了~~
{沒有你我也不會去溫習"..多謝你^^}..-但只是容許在這段,!!...未來的日子,不會再容許這樣懶散,難成大事也!!!!!!
今天考了科三角...完全的會做",,但..很複雜..浪費了我很多很多腦汁"..時間也是剛剛夠用! - 希望可以高分點吧.,
如常地回家睡了個午睡,,呵呵~~像假期般的>v<!
星期一是物理和地理..這兩科也算強項了..,,所以"就靠你們了!!!幫我拉分!!!^v^
|
| 發表時間:2008-01-19 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
| 2008-01-17 |
分類: 未分類 |
明天考試了!!和已往一樣"也是不溫習的
..但也算是考試嘛!..緊張的心情固然之要有!
但比起上一段'明顯的是氣氛淡了"..
沒有上一段的去著緊...沒有上一段的焦慮去作為努力的目的!
"假期的來臨,放縱的開始"
考試~也沒甚麼了"
|
| 發表時間:2008-01-17 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 16 日 星期三  |
| 純日記2 |
分類: 未分類 |
今天還是遲了起床"天氣寒冷,忍受不了"
疏洗時,,發覺頭髮易吹了"
呵...~今天吹了個型仔頭"便急忙趕回校~
不幸的是.今天五堂也是無聊透頂的!!!無聊地,睡著地便過了首堂
其次到了兩堂連語文堂..shit~是多麼的無聊..第一堂我去了西半球的一些國家遊覽,,第二堂便去了東半球"有機會的話..我希望能上太空>v<.ha
到了第四堂的會話.."呵..厲害了..一上課樂小朋友便說頭痛,我就可以離開這個無聊的班房..跟樂小朋友到了舞蹈室..玩了足足一整堂"可惜的是給老師記了名子"所謂紙上有名'就是逃也不能逃!!不知如何給老師解釋了"過了一天就一天吧!
終於到了地理堂"最後一堂"又是在聽他~發up風~了...我坐了一會就覺得無聊<便走了出班房...{做班長真是有權力的.,說有甚麼甚麼~就可以逃出班房"~~多麼的有自由~~多麼的好}..,,到了下課前10分鐘,,真是普天同等"=v=,,等放學..yo..鐘聲響了~!!
過了一個中午~
又到了第六堂~..英文..好累,,好累,,頂著頂著!!!....跟眼皮作戰,,最後iris叫了我一聲"醒來了,聽了一整堂書果真不同凡享的~
第七堂"代數.....,,黃小姐口出狂言..心想xxx♧x,xyxyღ♨..!~ -_-..ha
到了第八堂,,過得最開心!!真是容易滿足的人+v+~
一日的學習生崖完結~餘下的也是自我發揮"無必要寫下".....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
懂事了"學會做錯事說真話"
這樣才有機會改過~
不然,,自己也不知自己做錯!還找借口~真是錯上加錯了"
|
| 發表時間:2008-01-16 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| 純日記 |
分類: 未分類 |
今天~ 晚了點起床..所以沒有疏洗便上學去了!!!整整三年沒有試過早上不疏洗"今天破界了~感覺很污衊"...
上學途中也有憺心那公民考試的"但也沒有看過一眼"
回到了學校"便鼓起作最後的堅持<,溫了一版的填充"
然後溫習了一會.miss便了我去做一件重要任務"(也算是機密的了)
回到班房後"可惜的是時間失去了..幸好公民填充還在我的腦子裹旋轉著"
到了第一堂的公民考試"做題的時候..覺得一切很順利..也做得很enjoy!..不懂的也作了"{作得也算好}-v-
到了第二堂代數"教的題形我也是極為理解的"soso甚麼也懂,有自信地又過了一堂"
then 到了英文,沒有睡覺地聽了一整堂書"真的很懂事]
第四堂的歷史"也像已往一樣..還是有點兒不喜歡那雪玲"因為她真是沒有權威並且還裝作嚴肅的樣子"給我作老師,一定不會這樣教學"還是 iris好點~
到了第五堂..三角"還是叫我們做題..做題..周明就是"明知不可為而為之",but也算是好老師"抓了個作弊還給機會~真是口軟也心軟"
經過一個下午後~
第六堂..化學"和平常一樣..在發白日夢..累了便去找周公聊天{"周公比周明更有吸引力"}
第七堂..電腦"看到自己測驗有2個錯處,雖然心裹並不滿意<但在人群中也就裝作滿意吧"不然又給別人說"--虛偽"
到了最後一堂"和koey & 濱 & 庭-玩了一整堂"....我感覺到miss在背後對我的不滿意"縱使這樣..也玩了再算吧>v<"
一日的校學生活就此完結
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
希望不再放縱"給自己一個努力的目的去努力,,才是真正的努力過" |
| 發表時間:2008-01-15 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
2008 年 1 月 13 日 星期日  |
| 2008-01-13 |
分類: 未分類 |
[-分開簡單 抹去往事極難-
幾多溫馨 燭光晚餐
難以用 斧頭一劈 叫畫面飛散
伴侶沒了 記憶會為患
倚星細語 抱月夜談
歷歷在目 錄下年鑑
來年樹倒 身影孤 煙花散
年輪未可推翻 化不~淡
緣慳 但是人非草木 并不會太易慣
刻個 木造的心給我 痛苦未會減
情愿 舊事連根一拔 忘滅如燃盡的炭
但我 數著年輪 幾圈年輪 已經濕了眼 wo~
分手與又平復之間
少不過百年零一晚
就怕翻風的一晚 回首貪一眼
回憶急速擴散
|
| 發表時間:2008-01-13 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
| 2008-01-09 |
分類: 未分類 |
`很煩....很大壓力..很多事情不想去思考~去幻想!~去猜測~
...無論怎樣去找一些經歷使自己平靜,"
但始終也醒過來....就這時候便覺得自己很失敗,很可憐!!
~~為何不是我去控制事情...而是事情來控制我....
.......我很想可以控制一下我自己~學會一個道理"想要就要爭取,否則就會失去"
...但奈何當我沈醉幻想後便無法清醒過來....,,就會一直去猜測~是否這個~是否那個~
我真的有在意嗎?..還是只是一場玩耍?..
很難-很難..很難理解...............................
明白我這人很難相處-"沒有在意別人的存在...~
鍵盤shortshort地
打片野要半個鐘....打到想爆粗"吊!!"
|
| 發表時間:2008-01-09 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
| 2008-01-08 |
分類: 未分類 |
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!
一時又煮一時又5煮飯..
吾煮右吾講聲.......唉 ~
好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!!好肚餓!!!! |
| 發表時間:2008-01-08 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 2008-01-07 |
分類: 未分類 |
今日好無壓力咁測左個3角..第1次做數學題係無考慮過就填落去^^...
...and then就溫下英文,,回家訓教又1天
|
| 發表時間:2008-01-07 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 補1月5日..日記 |
分類: 未分類 |
今日番到學校測化學...應該都吾合格啦..,, 雖然濱濱都好盡力咁去提我...but我始終吾習慣比人提,,so我有時吾理佢...sorry哦!!"
結果一半填充無填囉!!!.......交卷既時候濱濱仲猛咁幫我計數"...心想..算了吧.成敗與否,,我心中有數了..不要再作無謂的反抗..對
自己對別人也不好..!!所以就好快咁交左卷啦!!.."""睇吾出平時要我提既濱濱..到左以家要濱濱提我""化學又係咁..英文又係咁..
good...起馬仲有人提我^^
到左放學去睇波"..勁..91比2x<<20幾吾記得啦...
91..都吾知點樣打出尼"..真係好笑..哈
睇完就一個人番左hm啦!!!
番到去..訓教..訓到中午飯..晚飯咩q 野都無食到
終於就橫屍床頭"浪費了正個星期6..早上還叫自己要溫書3小時..現在給我自己通通睡掉了.真可悲///哈
|
| 發表時間:2008-01-06 10:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| 吾掂lu |
分類: 未分類 |
e排..日日都做同一樣野..上堂無心機聽書..放學無心機溫書......................
點解哦...明顯的退步了..3角吾明..化學吾識..物理吾掂...代數識少少..英文交白卷,,歷史腦作...語文堂發夢..體育堂發癲!!
我做緊咩丫...點解會咁丫...我吾想我咁樣落去...
可能全由於上次記左個缺點!!!唉..點算wo..記左個缺點我咪前功盡癈lo...令十幾廿個優點有鬼用????咁勤力有鬼用????
算了把..我的一生在遲到的那天就已經黑暗了..為何個個推我走絕路????
從也沒試過...感覺到這麼焦慮?............7點起身都遲到""無啦啦買個早餐做咩wo..害我嗎?
想我死都吾好害完我仲扮藥無其視!!?算點....明明趕到番學又吾比我入...又算點??
唉~..咁算lo.....e1段放棄lo...優點我都吾想要la...咩都吾想做...辛苦得來...就給這些人無情地破壞!!很開心嗎??
破壞了別人的前途還在背後張著一把可賤的笑臉!!!跟我去死吧""扮曬嚴"扮曬有尊嚴咁..以為人地會尊重你!!係後面踩你2腳炸!!!
好啦..你開心啦!!!!!!!!1日害咁多人..破壞曬咁多人既前途!!!你一定吾會好過lo
遲到後我也想過再努力點補償!!!但眼見科科都吾識!!!想去專心上好堂..但係又做吾到!!!!又冇人幫到我!!!因為個個仲衰過我!!!
問下哥個..又話吾識...問下呢個...識都吾教!!!咁點wo...當初調位係咪我錯呢./.吾應該調到咁樣!!!!
係咪我自己比左條黑暗道路自己行?
日日番學..得到少少開心...但失去太多值得留戀既野!!!!咁就會慢慢無心向學!!...會吾番屋企...會去吸毒..打架...!!!!會做社會既垃圾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我應該點做!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉~都係吾好放棄啦..要努力少少...
|
| 發表時間:2008-01-04 11:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| 2008-01-01 |
分類: 未分類 |
yo~~~08/1/1日!!!爽
新一年有新希望..有新風格..有新性格..有新造型..有新思想..有新對像..有新目標...有新任務..有新朋友...有新情緒...有新發展...
...有新生命...........呵呵.."跟著哥d都係9吾搭8既新東西"
so..吾開心既野...成為歷史!!!!
|
| 發表時間:2008-01-01 02:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 不想說.. |
分類: 未分類 |
有人沒在意*
有人卻為沒在意的人在意他身邊的所有事~
盡管沒在意的人不知到在意人的想法,,甚至是發覺不了!?
這在意的人也會想法子給沒在意人明白"
~其實很多事情你沒在意"但是我十分介意你所做過的事~遇過的人,,也許你真的不上心或真的沒有理解!
但仍會偷偷地給你機會!想你改變""
但奈何1日1日的過去!!!眼中所見的人變本加厲"
那樣又可以怎樣??
真的可以給這沒在意的人說過明白嗎?
或是無無聊聊地繼續等下去!!痴痴的等著變化"可以嗎??能做到嗎?!~~~-*不可以"
所以"明白一切並不代表理解一切...心中自大卻一事無成~..只看著這不可改變的事實來放棄千萬機會"
雖然不可以說離開便離開!
但*- -值得嗎?
|
| 發表時間:2007-12-29 08:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
我害怕!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
身子弱了!比著已往怎樣寒冷!!我也不會把外套穿上身!!"因為感覺不好"那硬硬的布料,靠著我的身上""太不自由..太不爽~!
但現在的我"也許是精神力量也消耗了~~! 耐力也失去了..不知何時,,它們通通也離我而去""
也許是我沒有能力"
我變了"沒有能力像已往維持久遠"
我變了"變得會恐懼"恐懼我會失敗..
..經常想著..我是沒可能的!!!!
我害怕我會失敗..害怕我會錯過~,害怕我會做錯!
但明白!!!不爭取就是失敗"奈何出場便投降!!!
沒法阻擋的陰影!!即使抵抗,,還有希望~~
只有白白捨去機會...為你而偉大,,,為你而放棄機會"...
仍想著是否做錯!!!..浪費時間!!!...在我眼中你面目可憎..留下一個壞印象給我!!!!!該死的人!!!
放棄面對你"給你說再見"...你這無聊人,另我做過的無聊事附責任吧!
"有些事情...若想去,便去吧!!"為何要克制自己?..這樣做又給自己壓力和使自己心情不好.."或是你的性格主宰了你的思想~另自己去亂想,??~有甚麼事就直接說出來啦!!希望可以"不再婆媽-v- |
| 發表時間:2007-12-27 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
無聊的人!  |
分類: 未分類 |
一個無聊的人........
做了一個無聊的事
一個無聊的事
使這無聊的人
感覺到很無聊...
這無聊的感覺..
令這無聊的人
覺得這日子好無聊
或是之前的日子也無聊了
這些無聊的事情
使甚麼也無聊了
連日誌也變得無聊
就這一個無聊的人
去花一些無聊的時間
去做無聊的東西出來
被人說無聊?
那樣下去的無聊
連我也開始覺得這無聊人有點無聊
....這樣去做???無聊嗎???會開心嗎??
日日如常?睇你無聊?
真無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2007-12-25 11:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
沒你的日子很痛苦"  |
分類: 未分類 |
今日am.8點先訓.....
同傻仔聲玩game玩通肖""好耐無試過lu
感覺好舒服"好自由..睇到個天空由白變黑..黑變白"好奇妙>v<~!
訓左一個好吾爽既教之後"2點忍吾著陽光既猛烈就起左身
過左一陣就覺得好涷"平時著短衫短褲既我"..繼過一個通肖
...不知道是天氣涷了還是我累了?!
我就去拎左件外套著啦"
短褲長衫"....型*v*
------------------------------------------------
今日彈吾到琴><...
家姐聽日要去女行"汁野汁到亂曬抗...成個琴比佢d衫衫攻佔了"
我只好無奈地給她佔領好了"^v^ 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
{{到了平安夜",,,
...傻仔聲同老mo老豆去街食野"
又無野食又無人陪...上到msn見到mimi"
^v^..同佢玩左一陣""佢就吾理我啦................................
我就去左sofa到訓左一陣~
跟著就係咁啦""
e幾日都無出街!?......沒人約?..還是沒人比我約?...
~仲有1日就番學啦"..咩都未做"....
只好等她回來一起做吧!!!!
|
| 發表時間:2007-12-25 02:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
變肥仔>v<  |
分類: 未分類 |
^^.今日12點起身!
一起身就練琴
到左下午又練琴...
練左成日....
到左夜晚...因為想變肥仔""
所以同左傻仔聲去買m記食""
一個人食左超多野....
同埋買左兩大塊好味既朱古力""""
食完仲要坐係到玩電腦..吾做運動"
yo~其實我吾係吾做運動..係因為我做吾到
成身傷曬>_<"
前日整親隻手脾"(無計啦..領養完聲仔個雅玲番尼梗係同佢玩下既啦..點知玩到手都斷埋-v-'')
沉日又整到隻腳流血'''(倒立..係對門到倒..吾記得閂好對門..成個人仆落張台到".腳都斷埋=0=~")
唉~岩岩仲勁..去廚房拎野食既時候"隻腳指吾小心踢落張台到"
哥時仲係哼緊歌既..哼哼下隻腳指撞左落張台角到"
-v-..真係痛到歌到唱吾出"~~跟著腳指都斷埋"yo..吾洗行路lu
咁就搞掂曬啦"咩都斷曬"yo..一家人丫嘛"....
我吾可以去承受無得做運動既生活"
-----------------------------------------------------------
當我每次受傷的時候..都會想起你.."我心諗..身為一個男仔"
無倫當時事情幾突然地發生..有幾痛&有幾傷都吾可以暴露出尼"即使現場係無人"我都要忍!!!!....
e d就叫做夠堅強同有耐力"啦~
|
| 發表時間:2007-12-24 12:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
我發覺  |
分類: 未分類 |
今日我起身!!!
發覺手脾好痛哦""""
所以打算今日放棄段練啦"^v^
今日如常..
中午練琴"
下午好悶"訓教!!!!!
-----------------------------------------------------------------------
到左夜晚....自己煮左餐全雞燕"yo..食完好飽..仲飲左2杯高脂奶"
哈哈..咁次吾想肥都吾得啦!!yo...
今日成日係屋企彈琴'' 已經將首歌彈到算熟了"
彈下彈下''一日就咁過完!
今日係休息日"..^^
---------------------------------------------------------------------------------
莫非我....?
莫非你...?而成了我生活一部分....?~口~
|
| 發表時間:2007-12-22 02:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
>.<  |
分類: 未分類 |
今日訓到好晏"
12點幾傻仔聲打尼!!!叫我去''碌玲''...yo~
咁我就即刻彈起身...跳下跳下就去左沖涼lu
好休閒咁沖完左個涼(好耐未試過咁enjoy lu)
沖完個涼..吹完個頭..有少少無聊
就去左舉''雅零''啦...發覺佢愈尼愈輕?...係咪瘦左呢..定係無人同佢玩吾開心呢?
舉完我就打比傻仔聲..接著就去左佢屋企等碌玲啦
----------------------------------------------------------------------------------
去到碌玲哥到^v^
把個令位..玩左兩局!!!!!!!!yoyo...神手霖"球球都落曬坑..哈哈"
最後就輸左啦..
---------------------------------------------------
跟著去左食飯lu
都吾錯丫..有講有笑..................
食完去左傻仔聲屋企切磋武藝''
厲害厲害"比而前砟左"
玩左一陣..諗起我個雅零無朋友''又見到傻仔聲屋企有兩個大雅零""
傻仔聲又成日吾理佢地wo
咁我就領養左一個番屋企啦~呵呵^v^
-----------------------------------------------------------
番到屋企..玩左一陣..
^^..老mo打電話..話番尼煮野比我食..yo..好味到爆..美味しいです’’
吾洗陪牙傻仔聲崖肚餓.~~
----------------------------------------------------------------------------------------
今日決定左件事
放下心頭大石~yo/
開心曬~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
| 發表時間:2007-12-21 06:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|