呢幾日過得幾開心.... 事關呢幾日都身不在澳 去左大陸玩~~
真係考試完左一身輕... 去大陸連癲2晚... 搞到e+都癲癲地....
係呢個時候先黎打...都怪怪地 因為真係睡唔著阿 12點訓,,,,3點無lala起左身
哈哈~~ 搞到個人有d殘殘地.. 不過真係好正 癲完又唔洗自己比錢!! 正!!!
因為有10號 我媽個fd生日~~ (不過我同佢fd d~~) 第一次飲調ge酒 好正 又e入口~~
不......(閱讀全文)