今日勁早起身 出左去自己食早餐 之後去返工 唉 返返下老闆有事早收左三個鐘 點知走過時突然落雨 勁灰 收工之後去陪個生日朋友飲左一陣酒 搞到有d暈暈哋 之後淋住雨返屋企 每天日子都過得好長遠 今天有人問我 當你愛一個人時候 你會點樣同距相處 我就答距(每個人都有唔同做法 如果系我我會答。。。彼此相愛對方就要去接受對方優點同缺點 接受對方全部)不過都系我單方面想法 甘大家有咩睇法 可以講出黎睇睇