cursorshelp
SzeB'sBlog           

                 擁有了 同時也失去什麼?                     
我不想捨得 不想懂得.........                                                                          
                                                                                    
wsws
暱稱: 星光
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-05
2008-06-27
2008-06-26
2008-06-25
2008-06-24
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 9316
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


## 分類: 未分類

今日禾好早就番左學,因為要去參觀曾肇添中學...........去到就入左勁多學會既課室玩游戲,好似系家政呀,科學,地理,數學,d game雖然吾係太好玩,但系都有禮物,仲有野食.....佢地d同學都有介紹下咁啦///之前暑期班教個禾地英文既啊sir呢,佢話自己係曾肇添中學教的老師,點知真係見到佢,證明左佢冇講大話.仲見番一d師兄師姐咁啦............哈哈!!

跟住番學,默左書,老師講左名次同埋project個分數比我地聽,我都唔知有冇聽錯,居然考第一....project最高50分,我有46分,好開心呢!!上中文堂既時候,莫sir話小學同學可能系一生最好滴朋友,所以要好好珍惜,但系就黎畢業喇,梨之前如果憎既人,刀要吾好再憎佢la!!明白未??

放學走左班299,但系刀有人同禾搭,so ,一d刀吾悶@@//

2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


~~ 分類: 未分類

今日朝早打機,跟住番學!!

上p.e個時玩手球比賽.戰況激烈,雖然係女仔同女仔比賽,但係大家都好狼死下,我都唔知俾人打左幾多下,e家隻手都有d痛架.不過我唔係罵人,我只係講下姐,唔好誤會@@千奇唔好嬲啊!!

仲有,,上音樂課播歌聽,d歌好古怪.,所以就同人傾計喇- -無無聊聊咁啦!!

到左放學,我本來諗住搭299番屋企既,但係為左買A-1的麵包比婆婆食,so我就同鄧凱瑩搭284去沙田,買完再乘邨巴返家 ~ ~

番屋企之後仲要做功課,因為明天一早就要去參觀中學喇!!原本真係好想補習架,但係找中學緊要啊!!所以,好無奈吓!!

2007 年 4 月 25 日  星期三   陰天


明白哂@@ 滿足 分類: 未分類

今日我知道左劉家宏鍾意邊個喇~ ~原來佢有咁多條queen架!!

第一,佢話佢留下個女仔叫佢送份180元既禮物比她,仲叫佢去睇戲呢#

第二,唔知鄧曉瑩鍾唔鍾意佢

第三,佢話佢想同吳施容去學日文啊- -

第4,佢話佢真係鍾意鄧凱瑩= =

上面寫既野係佢自己講既,大家要信啊!!

2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


紅雨 開心 分類: 未分類

今日天文台發出紅色暴雨警告,教統局有宣佈左停課!!真係好happy!!估唔到

真係可以唔使番學@狂同d同學msn傾計,又玩跑online.....

睇左一陣電視,我覺得唔番學就冇哂理智啊!!

~懷念上學的日子~

同學,老師,校長......