
今日禾好早就番左學,因為要去參觀曾肇添中學...........去到就入左勁多學會既課室玩游戲,好似系家政呀,科學,地理,數學,d game雖然吾係太好玩,但系都有禮物,仲有野食.....佢地d同學都有介紹下咁啦///之前暑期班教個禾地英文既啊sir呢,佢話自己係曾肇添中學教的老師,點知真係見到佢,證明左佢冇講大話.仲見番一d師兄師姐咁啦............哈哈!!
跟住番學,默左書,老師講左名次同埋project個分數比我地聽,我都唔知有冇聽錯,居然考第一....project最高50分,我有46分,好開心呢!!上中文堂既時候,莫sir話小學同學可能系一生最好滴朋友,所以要好好珍惜,但系就黎畢業喇,梨之前如果憎既人,刀要吾好再憎佢la!!明白未??
放學走左班299,但系刀有人同禾搭,so ,一d刀吾悶@@//

|