| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 4 日 星期二  |
| 2008-03-04 |
分類: 未分類 |
今日好忙呀,所以聽日先打返今日D野啦
88~
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
| 2008-03-03 |
分類: 未分類 |
琴晚,我諗住聽住聽黎訓教-___-
跟住聽左首之後覺得好嘈,所以熄左-.-(廢話)
唔講琴日,講今日啦~
今日...最尾果堂去左睇話劇
D人講到細聲到死,
四圍D人又嘈喎,
都聲唔到佢UP乜=0=
呵呵,好開心呀今日
皆因我整好左部電話既鈴聲喇
之前我翻轉部電話都搵唔到=3=
你地有咩好聽既歌呀,等我入落去=]
就係咁短=] |
2008 年 3 月 2 日 星期日  |
| 2008-03-02 |
分類: 未分類 |
哈哈,靚唔靚呀個blog
我就覺得好靚喇=v=
講返正題先~
今日去左我表妹屋企
佢搞生日party喎
par乜野ty丫
明明3月6先係正日
懶係野咁=,=
食左個雪糕蛋糕
又食左好多朱古力
所以今次死喇-0-"
我-要-減-肥
哈哈...哈哈哈...(傻笑ing)
好蠢呀我 |
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| 2008-03-01 |
分類: 未分類 |
呢個係我第2個ac...
如果你add左我舊果個(sinyi1104)就順便add埋呢個啦
講返正題先~
我前日呢...(星期4,同蘇慧兒一齊行街果日)見返我小學老師
又見到個小學同學喎
好唔好彩呀?
唔打住,趕住出街,係咁先 |
|