| «‹ July 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 2 月 27 日 星期二 
返學日得番1天啦~~  |
|
今日勁早比人嘈左起身囉''
阿媽叫我起身我都唔想起呀''
6點50''
個時我好燃zZzZ''好辛苦'''
唔想起身番學''
不過都要番''
今日一番到學上堂''
堂堂得番一次上啦''
有Maths,中文,生物,English''
到左放學就同基華,呂梆搭95c''
番龜''
|
| 刊登時間︰2007-02-27 05:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|