今日真係好開心好開心呀~!!!!!
WHY?因為今日係我咁大個,
第一次賣野成功交收呀!!(雖然錢唔多…>3<)
果種滿足感…啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊--!
希望搵多D錢啦~~
仲有呀,
唔知點解突然之間好愛 赤執事 呀~~
今日仲買左佢D精品TIM~(係日本官方既…好貴!)
結果入不敷支…唉…
講返個假期,
自己其實係好想溫書GA,
真係好想好想好想GA,
但係總係覺得自己識啦,
唔想溫…(有部分係因為我掛著睇我D野有冇人要…)
應該同人一齊溫會好D掛…
有冇人同我一齊溫書呀~??
搵人同我一齊溫啦!!唔係既話就我就死得啦…
CW29就黎到啦,
好妒忌好妒忌友人可以參加啊--!!!
自問自己畫得唔係差,(係上色差D…)
WHY? WHY? WHY? (自暴自棄中)
唉…唉…唉…
都係返去溫書吧啦…
(發現自己既日記真係好少,以後會加油!)
以上。
|