〝血•弦月﹏♫♬

2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


交易…成功!!! 滿足 分類: 悲喜交集

今日真係好開心好開心呀~!!!!!

WHY?因為今日係我咁大個,

第一次賣野成功交收呀!!(雖然錢唔多…>3<)

果種滿足感…啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊--!

希望搵多D錢啦~~

仲有呀,

唔知點解突然之間好愛 赤執事 呀~~

今日仲買左佢D精品TIM~(係日本官方既…好貴!)

結果入不敷支…唉…

講返個假期,

自己其實係好想溫書GA,

真係好想好想好想GA,

但係總係覺得自己識啦,

唔想溫…(有部分係因為我掛著睇我D野有冇人要…)

應該同人一齊溫會好D掛…

有冇人同我一齊溫書呀~??

搵人同我一齊溫啦!!唔係既話就我就死得啦…

CW29就黎到啦,

好妒忌好妒忌友人可以參加啊--!!!

自問自己畫得唔係差,(係上色差D…)

WHY? WHY? WHY? (自暴自棄中)

唉…唉…唉…

都係返去溫書吧啦…

(發現自己既日記真係好少,以後會加油!)

以上。






訪客留言 (返回 wtfsally 的日誌)


JeA1029 於 2009-12-29 10:52 PM 發表:
賣左咩呀-v-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 血色琉璃
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
信和我來了
Kawaii Sensei~可愛的...
遲來的CWHK30(下)
遲來的CWHK30(中)
遲來的CWHK30(上)
» 日誌分類
全部 (50)
薄櫻鬼 (4)
日常生活 (9)
外遊見聞 (19)
個人分享 (2)
悲喜交集 (4)
學園記趣 (11)
未分類 (1)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 93
今日人氣: 10
累積人氣: 2935
» 站內搜索
RSS Feed