〝血•弦月﹏♫♬

2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


薄櫻鬼∼新選組奇譚∼(CG)圖+少量感想?! 分類: 薄櫻鬼

睇完上一篇之後係唔係對薄櫻鬼有多D認識呀~

由於篇幅問題,我只好將D圖圖擺係度比大家睇~

因為我怕太長你地唔睇…(汗…)

咁我就開始去圖啦~~

 

E兩幅圖圖就係我地既副長大人~土方歲三啦~~左邊果幅係新選組奇譚既通常版封面啦~右邊果幅真係英爆呀~~>口<

 

又係兩幅圖圖呀~~左邊既係1番隊隊長沖田總司大人啦~~右邊既係3番隊隊長齋籐一啦~~

三人組~左邊既係10番隊隊長原田左之助~中間既係2番隊隊長永倉新八啦~右下既係8番隊隊長籐堂平助啦~

全部人都係埋一齊~得一個女人大家知係邊個啦=_="果個大叔係局長近藤勇呀~

在下仲有好多圖圖GA~~如果大家想睇既就留CM啦~~我會開多一篇去擺圖GA啦~~記得呀>W<"






訪客留言 (返回 wtfsally 的日誌)


marimouse 於 2010-01-19 08:52 PM 發表:
鼻血流個不止
帥哥真好

沖田GOOD!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 血流成河了…-V-"
沖田個眼神好正~
Posted at 2010-01-20 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chiuwing 於 2010-01-19 11:47 AM 發表:
COMMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX~a_a"
Posted at 2010-01-19 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FanS13579 於 2010-01-18 09:13 PM 發表:
嗯嗯~~~果然很正點!!
副長大人好帥vvvv
然後女人退避!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 超正的說~~
佢地個個都好正呀~>V<
個女人真係好礙眼呀!
Posted at 2010-01-19 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 血色琉璃
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
信和我來了
Kawaii Sensei~可愛的...
遲來的CWHK30(下)
遲來的CWHK30(中)
遲來的CWHK30(上)
» 日誌分類
全部 (50)
薄櫻鬼 (4)
日常生活 (9)
外遊見聞 (19)
個人分享 (2)
悲喜交集 (4)
學園記趣 (11)
未分類 (1)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 93
今日人氣: 9
累積人氣: 2934
» 站內搜索
RSS Feed