〝血•弦月﹏♫♬

2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


去左信和啦~家教萬歲! 分類: 外遊見聞

啦啦啦啦~~~

今日終於去左信和啦~~!!!

我地一行4人(泥子、貓、冬菇+僕)搭MTR去,

食埋野之後(果間野幾平GA),

就去信和掃貨啦~~~

話說僕同埋貓今日第一個目標就係去抽家教POSTER同FILE呀!!

去左第一間到抽FILE,

竟然要$45/包呀…T_T

貓抽左成4包呀!!(青蛙+王子+S媽+X爸+LAMBO+DINO+阿綱+碧洋琪)

話說佢最想抽既係阿綱,

結果第4包先抽到,=_="

…都恭喜一下佢啦~=V="

僕就抽到S媽+X爸啦~

泥子就抽到69+18+青蛙+王子,

冬菇(其實係我幫佢抽既)都有69+18~

結果我去左網友介紹果間店再抽既時間,

先發現原來FILE $40一包,POSTER $48 一盒就OK!!!!

我地買貴左啦…

之後我同貓同冬菇又抽POSTER,

我竟然全部都抽過晒呀~

我就自己幫自己抽左青蛙王子+18+60+8059,

原來我咁有LUCK呀~~~

之後同泥子既FD去睇假髮,(悶到我+冬菇…)

到左5點先返去…

不過大豐收呀!!!!!!!!!!!

用左: $45(FILE)+$48*2(POSTER)+$16*3(CCG)+$12(甜品)+[100(幫人買DVD)]$90(賣野)

        = $111~

今日真係好開心呀!!!!!!!!!

以上。






訪客留言 (返回 wtfsally 的日誌)


star923_shan 於 2010-04-07 06:04 PM 發表:
S媽好帥=\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiuwing 於 2010-03-28 12:18 PM 發表:
都幾貴下喎@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CL_610 於 2010-03-27 07:38 PM 發表:
cmcm=]
今日好正xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 血色琉璃
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
信和我來了
Kawaii Sensei~可愛的...
遲來的CWHK30(下)
遲來的CWHK30(中)
遲來的CWHK30(上)
» 日誌分類
全部 (50)
薄櫻鬼 (4)
日常生活 (9)
外遊見聞 (19)
個人分享 (2)
悲喜交集 (4)
學園記趣 (11)
未分類 (1)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 93
今日人氣: 3
累積人氣: 2928
» 站內搜索
RSS Feed