啦啦啦啦~~~
今日終於去左信和啦~~!!!
我地一行4人(泥子、貓、冬菇+僕)搭MTR去,
食埋野之後(果間野幾平GA),
就去信和掃貨啦~~~
話說僕同埋貓今日第一個目標就係去抽家教POSTER同FILE呀!!
去左第一間到抽FILE,
竟然要$45/包呀…T_T
貓抽左成4包呀!!(青蛙+王子+S媽+X爸+LAMBO+DINO+阿綱+碧洋琪)
話說佢最想抽既係阿綱,
結果第4包先抽到,=_="
…都恭喜一下佢啦~=V="
僕就抽到S媽+X爸啦~
泥子就抽到69+18+青蛙+王子,
冬菇(其實係我幫佢抽既)都有69+18~
結果我去左網友介紹果間店再抽既時間,
先發現原來FILE $40一包,POSTER $48 一盒就OK!!!!
我地買貴左啦…
之後我同貓同冬菇又抽POSTER,
我竟然全部都抽過晒呀~
我就自己幫自己抽左青蛙王子+18+60+8059,
原來我咁有LUCK呀~~~
之後同泥子既FD去睇假髮,(悶到我+冬菇…)
到左5點先返去…
不過大豐收呀!!!!!!!!!!!

用左: $45(FILE)+$48*2(POSTER)+$16*3(CCG)+$12(甜品)+[100(幫人買DVD)]$90(賣野)
= $111~
今日真係好開心呀!!!!!!!!!
以上。
|