| wtfsally : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 4 月 18 日 星期日  |
| 遲左一星期的RG後記=v= |
分類: 外遊見聞 |
哈哈~~
我又好耐冇打blog啦,
我真係好懷疑自己係唔係打blog既人選…
話說係今次RG5,
我買左我第一本同人本!!!!!!

如果唔係係今日收返少少錢,
我今日就會用左成$2XX呀!!!
好彩~~~~
總括今日(上個星期日=v=),
我總共用左唔夠$100呀~~~
哈哈哈哈哈哈哈~~~~
真開心~~
聽日我會買左兩本aph同人,
到時得閒先post出黎啦~
以上。
|
|
|
|