西班牙終於WIN左啦~~~~~~~~~~~~
話說我明明有較2:30既鬧鐘既,
可能係我無意識地按熄左,
搞到我到3:30先起身睇!!!(仲係呀媽叫既=_=
今次係我第一次睇世界盃,
而且係今次既最後一場啊哈~
我本黎我都支持SPAIN既,
好彩起身果陣都係岩岩開始下半場~
踢到完場仲未分出勝負,
要加時30MIN
加完之後仲要做離完場前4MIN先入一球~~
安東尼奧你是行的XDDDD
嘛~~4年後的世界盃唔知我會唔會睇呢啊哈~XDD
以上。
普普路德真可愛啊~~~~~~~~~~~~