好內冇打qooza,,
今日超shit!!
--------------------------------------------
今日....超悶的,,
朝早超大雨,,shit~
古老師回歸c1....Shit!!
其實都唔係shit哂既,,
古老師回歸上堂專心左好~多,,
馬sir教既話,我唔會聽書''
計下計下..我已經2個月中文堂冇聽書
而家好好多,,起馬上堂會聽書''
最shit既係...
maths補課有1part係黃sir教
果1part d野完全唔明><
shitshitshitshitshitshit!!
--------------------------------------------
今日我家姐生日....
祝生日大大大大大大大大大快樂~~
--------------------------------------------
有d想轉用xg-00-''
|