今日差d要留堂''
好彩我自學節做番數學書姐==''
今日中文堂爆好笑''
個馬老師講普通話又差又唔店''
笑死我...好笑過黃天偉D爛GaG''--
不過我成堂攞左黎做H.W==''
跟住LunCH''
同安之傾左好內計..笑到爆咀..''
今日屋企買左Wii la''^^
不過冇碟玩-0-''
------------------------------------------------
PosT相
Wii Ar~~!!