| wth |
|
暱稱: 〣+°醉薰薰ㄨ`-﹡* 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
 |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 音樂播放器 |
分類: 未分類 |
有無睇到我頭上既播放器,可以自己揀歌架
邊個想整成o廿,請留言!!!
總共有6款唔同既樣揀,到時再貼俾大家睇
|
|
|
咩播放器啊,...完全see 5到啊...
me too..=-=!
|
網主回覆
剷左黎改,你先睇
等下,整番佢先~
post d圖俾你地睇la~ Posted at 2006-05-07 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
librad 於 2006-05-06 04:56 PM 發表:
hi..我覺得你個日記上面個個承琳...
好似怪怪地,唔襯個日記...
好正牙!個播放器。。用咩語法or網站?
|
網主回覆
係呀,我审覺得好怪,幅圖得陣換左佢先
個播放器係用D file &語法整成
post 個教學先,可能裝會好麻煩 Posted at 2006-05-07 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Isaac 於 2006-05-05 10:25 AM 發表:
hi
個井字過三關好易玩喎....
我次次都贏...^^
你改左之後靚好多牙
睇落去好舒服
|
|
|
mimi33 於 2006-05-05 01:51 AM 發表:
好易整喳喎=3=""
唔駛lo呵呵~~
多d上我日記@~@!!!
|
網主回覆
係ga~不過好好用,俾人揀d歌 Posted at 2006-05-05 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
睇唔到??
幅圖最頂wo~ Posted at 2006-05-05 10:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Jeni > < 於 2006-05-04 11:36 PM 發表:
|
|
| |
 |
|