整左一半.仲未掂架
聽日唔等聞,測物理,唔上線,等星期五先再整
到時記住再黎睇下點
原來個播放器有得免費申請,我都唔知,我係用個播放器file自己整
想知點申請問耀la~
今日拎左份maths想撕左佢,估唔到會o廿低
仲有唔到一個月就大考,大家有無心理準備?
我就會閉關溫書,所以以後好難見到我la ~
大家幫手測試個聊天版,thanksss~