wth : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
〣 °醉薰薰ㄨ
wth
暱稱: 〣+°醉薰薰ㄨ`-﹡*
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

:: 最新日誌 ::
心碎了, 人死了
真的好想
今夜, 我想妳了
孤寂守候
最遠的你是我最近的愛

:: 日誌分類 ::
全部 (73)
(7)
未分類 (66)

:: 訪客留言 ::
Kamagra Cost... (Chassype)
Kamagra Oral... (Chassype)
The operator... (RoberJoyday)

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 73
留言總數: 241
今日人氣: 1
累積人氣: 7996

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


傷傷傷...痛痛痛 分類: 未分類

我個鼻...又整親啦...
流哂血..好痛!~
T.T"嗚.........我最靚既就係鼻喇!~
連鳳儀都話過鍾意我個鼻...
培培,心晴都話鼻子好長喔!~長得好漂亮~讚我呢~~
痛也....


連心都痛也....

今日可算是血光之災...
連你都整親隻腳添><"...嚇我一跳
傷成咁...心都痛埋..
好彩有成班女仔扶住你,,,我先放心d
(我無得扶..T^T"...圍住哂)

唉...真係無用架我...
今朝買左支眼藥水,,,係ok排哂隊,,差d遲到
個呀姐介紹我買呢隻眼藥水,唔知好唔好用...
但都俾唔到你><"對唔住喔!
時機呀@@".....唉..


聽日...應該看不到你了.....

其實,,d日記有無嚇親你...
平時係學校好似成碌木咁,,但係另一面就唔係...
呵呵~~慢慢你就知@v@


三人籃球比賽..學生會慘敗,,對手太勁了!
不過都算精彩!^^


樂蕙,,,惠妍...會考加油呀!^^

欣....欠得你太多了...
也許,有一天...你會走吧~


也許時間是一種解藥,也是我現在正服下的毒藥....








訪客留言 (返回 wth 的日誌)


tszki1314 於 2008-03-15 12:03 AM 發表:
 20號~有人生日嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @v@"中了~
Posted at 2008-03-15 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszki1314 於 2008-03-13 01:10 AM 發表:
唔知呢
20號...做咩?
-0-你又知我高左?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你日記寫住172嘛...就快高過我...
果日係大日子..你唔知添"
Posted at 2008-03-13 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Christina 於 2008-03-12 10:28 PM 發表:
多謝你喎!個鼻冇野啦嘛?小心 d 啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 無咩喇...不過仲係痛痛地..><"
你要快D好番喔!~唔好亂郁...
Posted at 2008-03-12 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszki1314 於 2008-03-11 11:52 PM 發表:
 感情...唉~..有又煩,冇又煩...
真頭痛..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你應該唔煩吧...
20號黎架可..!?
好耐無見...又高左啦=v="
Posted at 2008-03-12 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MRS.PeT2 於 2008-03-11 10:25 PM 發表:
又有日記睇laaa!
做咩唔日日打嫁..!!
好想睇你打D野!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 懶呀嘛...><"
以後打多D喇...^^
Posted at 2008-03-12 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]