1:??開始 受到kk既影響..冇啦啦係到煲下一站幸福-,- 不過睇落又幾正
今晚打邊爐^^超正 但係打極都仲係好凍
9點..同kk"庭"去左bn 無聊得制係到畫牆
走果陣kk驚鬼=] 佢一路行一路亂講野 我超淆-,-
我今日先發覺原來我隻手好神 想知做咩見到我果陣問我啦=]