今日放左學之後,,
去買[[童話-糖果屋]]黎玩!!lee個game我冇玩 | 年幾lu -3-*
哈哈,,有人帶我up lv,,所以唔怕,,
+埋之前玩到刀好熟lu,,xdd
仲有 | 隻 光系既卡拉龍 呀!!好得意架,,xdd*
好好玩,,300點比我玩到淨返280幾點,,
我遲D一定玩上癮,,要買點lu,,-3-*.......呵呵!!