今日放學之後..
同細蚊,,紅,,同埋個低b仔去左9公屋企...
因為家政要整野食!..我地就試整,,呵....
整左3樣野...好好食呀...kaka/\/\*
p.s...好唔開心,,!!幫左佢地咁多'多謝刀冇句*唔想再理啦"