今日我呀爸放假...婆婆又黎左-3-.. 家姐就話去海洋公園,,佢地竟然肯喎...呵呵* 之後起身...搞點晒d野,,就出左門口啦... 搭車去到,,好多人...我同定姐買左學生年票..haha..好正..
==========詳情唔想打-3-===========
係水母館出面買左隻好可愛既水母..haha/\/\..好q*...
仲有好多野...不過冇咩心機打..ka*//