lee幾日刀冇打過blog啦.. 因為家姐玩緊,,我玩既話就on童話,,xdd* Maths成日唔合格刀要留堂>33<真煩!!! 今日留左本漫話係愛班-3-..好驚比miss收左\\ 因為本野係米粉借比我睇ga!!又過左期-3-好慘___ 放左學我,,linG芝同埋牙平去左同Miss Tam傾計..kaka,, 跟住就返左屋企啦xdd*