今日..我地[信]班vs[望]班!!打藍球..he..
我地班輸左,,[美]班條姣婆!!係到講!!!我地輸左關佢屁事咩*
佢刀kai kai地架!!輸左咪輸左lo..on9架...頂佢個肺!!之後我地就係到話佢 \ . / *
=========
p.s............=口=唉!!好煩呀>33<*