今日
朝早食左麵../\/\xd...
之後開電腦玩"童話"hehe,,
玩左一陣,,呀媽話肚餓-3-..
我就同家姐仲有細佬一齊落去[M]記買野食..xdd
食完又去玩電腦=0=..又係玩左一陣比返我家姐玩!!!
係咪好kai呢..=口=..咁就過左 | 日啦....
聽日星期日/\/\..
有我啦,,呀媽..家姐同細佬
一齊去=整Pizza=..呵2
跟住就去=荔枝園=he..
但係落大雨既話就唔去=0=...>33<..