wty__08 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1580 
我的生活
描述我在日常生活啲野
我 的 資 料

暱稱: 元元
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2012-1-1
2011-12-12
2011-12-07
2011-12-06
2011-12-05
日 誌 分 類
全部 (48)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 48
留言總數: 261
今日人氣: 11
累積人氣: 1580
RSS Feed
2011 年 3 月 25 日  星期五   晴天
2011-03-25 開心

今日吾知點解好happy~~

中文冇咩特別 只係比老師罰左15分鐘企

最搞笑既係 叫雞雞答問題 佢竟然可以吹都話鼻敏感 聽吾到老師問咩 吹脹....

第2堂係IS 冇咩點理本書 上左兩堂都吾知教緊咩

小息 去左HE室睇蕭振波車野 我都吾明點解佢可以入到家政 佢車D野斜曬=.=

英文堂 睇左兩堂Oliver Twist 畫面黑漆漆 咩都睇吾到 靠聽聲...........

聽牙聽 聽70幾分鐘 做WS 講黎講黎 都係講D角色係咩性格 悶.....

落堂 番屋企食飯.....

番到學校 1:15p.m 射左3-4球波 就上堂

Maths堂 又係靚仔甘sir上堂 不過好彩見吾到某人發姣 如果吾係我會嘔

因為佢早退 一定去左睇醫生喇

PE堂到lu ^^

一開始就黎接力

都吾知蕭振波用咩做 第一個圈跑第一

我跑第2個圈都吾差 跑第3....

但係3同4個圈就.....吾好提喇

跑完步 咩都吾教 打波 ....gd

打牙打 再打牙打

無無聊聊過左2堂

最慘既係 要上中文班

次次上堂都係對答案 之後又比Miss睇 又要交作文 悶到嘔...........

Happy時間 同葉偉新 同一班男仔同女仔 去碌ling

上巴士個陣 差少少入左兒童價........

到左埸地 攞左籌 之後玩左幾手動既足球........

等等等 等左1粒鐘 終於有埸 差差吾係幾識玩 所以亂咁打出去 但係都有50幾分

第2局爆大技 攞左102分 其中20分 係ceci同karman夾份攞既 ^^ 大羸家

打到7:00p.m幾同蕭 fat fat塔車番屋企

今日打住咁多

下次再打88 留cm

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 wty__08 的日誌)


fungcheukwai001 於 2011-03-26 02:03 PM 發表:
cmcm:)
好開心咁bo~
'某人'係指...?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siukwok123 於 2011-03-26 12:41 PM 發表:
CM~:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wai_Linda 於 2011-03-26 10:07 AM 發表:
CoMmEnT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s091011 於 2011-03-26 08:48 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dickson197 於 2011-03-25 10:21 PM 發表:
好多字..
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HonYuenChing 於 2011-03-25 10:16 PM 發表:
CoMm3nT"
我地邊止攞得咁少丫
我記得少少就係幫你打左全中AND9枝,,其他唔記得哂
呢度都19分LA~__________~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karman_3100 於 2011-03-25 10:00 PM 發表:
v3v吹到lor._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]