今日一上就係數學堂
得到一個消息 甘sir要走.....T^T
甘sir教左幾絛數 就同我地影相留念......
地理冇咩特別....
Music堂 到到唱番<在晴朗的天空下> 先發覺 我唱吾番高音 .............慘
中史 同 中文 冇咩特別 一個字 ........悶
第二堂既英文堂 好開心
初初 我只係傾msn 但係 當做bulider時 嘻嘻
我開始傻左 帶住headset 唱歌 <我係弱智仔>
但係吾知有咩好笑 搞到linda狂笑 弱智仔有罪咩.....
5:00 去左安蔭打波 初初好happy
但係絛氣愈打愈吾順 因為 石天仔黎左
當我同張定1on1個陣 我比人串
跟住張定講左句野<幫我報復>果時 我就覺得 佢好似哥哥
正式同石天打
打左陣 5:1 領先
之後我同匡調轉打
當我阻人射波果陣 佢冇喇喇射 搞到我坐左係佢背隻
不過好好坐
坐完 之後就game 10:7(好似)
我想打埋落去 但補習 冇辦法
6:00我就走左.......
打住咁多
留cm~~牙 thx
分類: 未分類 |