終於考完試啦!!今日都OK啦!!幾題幾分吾識!!
本來今日去踩單車GA!!呀爸吾比我去,,,之後就同F.2(Tina,Jennifer)F.5(Ivy)行街.
(吾好話比denise聽呀)我吾想再同佢吵架呀!!
行水坑尾見到yuko悶悶不樂甘同佢may be呀媽行街,叫佢都吾應!!跟著又見到carol同janise!!
之後又影貼紙相....之後返屋企,遇到一個講英文ge人叫我地捐錢,研究左好耐先知佢講咩!!
我地未一人捐左十蚊lo~之後林左一陣好似有一種被騙ge感覺!!我林真係奶左野!!
戈日ge心情ok啦!!
|