今日我去左溜冰真係好開心點知係我就黎走既時候識左一個好beautiful既女仔佢好nice仲同我做左fd tim佢同我一樣大都係10old我地一起溜冰但係佢d朋友就話我同佢有野仲用camra拍照真係走都走唔到不過我都幾咩佢個感覺都係味詩過好奇怪有d似咩咩既feel咁唔知le d叫咩?不過我到now都係仲好掛住佢感覺好sweets sweets
今日好開心ar因為我老爸回來了佢本來係係大陸到做野不過佢今日布有holiday就番黎同我一起睇電影好happy大家之唔之我why之前2日都無寫blog?係因為我病左所以lee時都無咩寫blog!!!唔講la因為我老爸要睇football 88()
今日好開心ar因為我就好番la同埋我今日去左學校既周年sport day我玩開跑步100m今年好可惜仙得第4無得拿x你地好似講都唔講下野咁。我好悶ar有d咩可以比到我做仲要我做得到?真係想唔到我now仙知完x我係唔係幾識ride bickle今日阿sir同我仲有第2d同學一起去大尾x到ride好開心5講la我要sleep 88
今日好唔開心!!!因為我sick我係一放學就sleep到第2朝朝早唔講la我sleep la88
今日蒙曉藍黎左我屋企拒都唔知識唔識打字一無d音係個keypound到就唔識打要我help拒真係好煩拒好似一個傻婆咁都唔明d人why話我鍾意拒,拒仲要唔係好樣我真係好唔開心蒙好豬我去bodycheak仙番黎仙再打過88