今日...好開心 ya!! 入左籃球隊正選... 今日番左小學... 見到佢地 好似好開心咁 原來miz cheung 唔係做5,6年級班主任 梁sir...佢同我講... 如果你讀得好... 間間都會收你... 唔會冇學校唔收好既學生 ...你 只係小七 升上都只不過係c