今日放左學... 同班friend去曬石排灣打波 同街人打全場... 都唔算既...係友校=] 打打下...落雨!?= = 天日又要練波xd *`雖然__你不在我身邊 ★×*-我還是祝福你 過得好一點﹏°×* 淚水◆*"一點一點開始蔓延!×╳︴..,]]