2006 年 8 月 3 日  星期四  


大風吹*~

琴晚我表弟+表姐

1齊黎左我屋企訓覺覺豬

我地12點幾仲一齊

睇左"兔"戲添

朝早10:30d人

就開左部電視

鬼咁大聲話要睇多啦a夢

就係咁就俾人o曹醒左

幾冇陰公呀!!

知後因為打風留左

係屋企一日

本來要補習但係青馬

close左所以miss黎

唔到!!哈哈咁就有多d時間做功課啦!!

刊登時間︰2006-08-03 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


wun1019

暱稱: "s!u 媛 _↑ "
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

好難開口呀.........&...
同家姐打架...>.&l...
英文課教講粗口
開左學既等1個禮拜5呀...
右行街街啦~


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed