2006 年 10 月 22 日 星期日  |
開針~!  |
又去沙田la..就好似尋日先去完咁熟ar..
今日去沙田比賽wo..不過,阿sir勁衰..唔比人地出賽..枉我用luchtime黎練習..不過抵佢死..勁唔齊..心涼!好采唔洗出..唔系瘀死...人地果d勁到死..邊有得比ar..
解散之後,我地成班齊娃娃去玩..阿達仔都去ar..估唔到佢阿爸阿媽肯..哈!系廣場玩左一陣..又去史諾比度影相..之後達仔又閃左去..冇計..要放個乖乖仔回家了..
之後我地諗住行去大圍..行到死死下..林進杰仲要講d咩"笑哈哈沙漠"好似去取經咁..有個女仔仲話:連經(單車)都未拎,就行番"笑哈哈沙漠"..哈哈,,,笑死我..好采,都俾我行到番去大唐..唔系隨時俾呢班土人拓"篇"ar..呵!!~
之後去左租單車..系咁踩..冇幾耐..有個乖女又要回家..淨番4個唔乖既學生去踩單車咋..都好好玩tim...玩到5:00..搭車番屋企lu..之後又去青衣城換"旦膠"食..正ar..第時都要去買番件食..又拎隻錶去整..
今日好開心..好采今次阿婷話開心..唔似上次咁灰..哈..錫晒你lu..婷=3333=
|
| 刊登時間:2006-10-24 01:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|