4日後生日
今日係平安夜呀...
祝大家
聖誕快樂
玩得開心d啦'''
今日番學都唔知做咩
係到聽音樂會
我最唔鐘意聽情歌
係都要我聽=3=
超無聊
之後打師生籃球
打左一震到
到最後都係輸一分。。{咁多}
之後行番屋企
超無聊。。。
日日都咁無聊
真係去自閉咩
-------------
生日。。就到
重有6日咁多
點過
25號有冇人去教會架??
今日練波....練到好過引
打波打得超正..
今日超驚
又超正
上4堂
次後去左比賽
比賽一開始
我地輸16分
不過到最後我地都係win
36比34.....超開心
之後食野唔洗比錢
呀sir比...哈哈
-------------------------------
我痴wun科學家
有野講
今日發現
2個人互相愛上
係可以望成堂既
ed係安科學家叫我講既
生日就到
重有12日
快d到
---------------------------------