| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| 不能說的•秘密 |
今朝約左大佬同成哥去睇戲
睇不能說的•秘密
本身約左9點響戲院等
點知我唔記得教鬧鐘-__-
訓到9點3,4
要佢地打黎叫醒我- -"
跟住我拿拿臨搞掂d野去搵佢地
本身去m記搵佢地食早餐先
不過驚唔夠時間食..
冇食到
飲左杯奶茶就算
去到入去坐左陣..
好多情侶黎睇-__-
跟住冇耐就開場
套戲好正!!!!!!!!
比n個good佢都形容唔到佢ge good!!!
套戲中段我就開始喊啦..
一直喊到完場都停不到
大佬都有喊a_a
成哥好似都有-0-
跟住番左屋企lu~
不能說的•秘密
正正正正正正正正!!
|
| 刊登時間:2007-08-27 03:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 9 日 星期四  |
| 學會放手T_T".... |
今日細佬個社工要黎我地屋企
所以我就要汁好晒我放響廳果D野
汁汁下..
見到勁勁勁勁勁大隻小強
佢真係好肥美嫁-_-
可想而知..
我地屋企幾好伙食
講番我先..
我見到佢驚到喊左= =
呀媽又唔響屋企
我就即刻番入房
係咁喊= =
過左半粒鍾到
呀媽打電話番黎
我就話佢知有小強
叫佢快d番
點知佢叫我打死佢=___=!!!
*(大佬...我敢打仲洗喊..仲洗搵你救命咩)
我咪話唔敢囉= =
佢話我冇用..
次次都係咁ge..
根住我拎住掃把
嚐試去打佢
但係搵唔到佢..
跟住諗住冇事啦
又重新汁野
點知汁汁下佢又彈番出黎
跟住我就放棄
等呀媽番黎搞掂佢
夜晚..
喊得好勁=.=
因為一d事..
多得siu卒開解我
好左d..
但係我仲係會忍唔住想喊=.="
我要堅強d
要學會放手..
係我唔識珍惜人..
唔怪得人
話唔定..
好快就可以放得低
希望真係可以....
PS:今天認識了一個低能兒
佢好愛9 UP
行程唔打住..
冇心情
後補 |
| 刊登時間:2007-08-09 03:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 98 | »
|