| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 哇哈哈-v- |
今日去左m記溫書
有我啦,王伯啦,wendy啦,b曼啦,包包啦
我地食完野先溫-0-
個死人王伯係咁人身攻擊我-_-
好想打死佢
跟住溫果陣又邊溫邊傾
溫到咁上下
我地就唔溫
去行左一陣
跟住4點幾王伯走左
我地就陪wendy買禮物比佢妹
跟住行左一陣都買唔到
我同包走先
佢同b曼繼續行
夜晚媽媽煲左冰糖燕窩
好大碗@_@
勁好味
食到我飽飽
好正呀>v<


跟住12點幾做火影
勁好睇
丫櫻好型=v=
粗眉仔都好man
保護女人ge男人最man^v^
|
| 刊登時間:2007-06-03 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 溏心 |
今晚大結局-0-!
都幾好睇,,
不過最尾得得地同常在心果度..
令我覺得有D爛尾-__-
睇完謎就入番房諗住玩陣電腦
我個死人賤人細佬響我間房食野仲要整污糟我張枱
叫佢抹佢又唔撚抹
扮晒野咁
你以為你好兇?
你估我會淆你咩
屌佢
叫佢唔好響我間房食野
又死都要食
死仆街
今日夜晚有D咳-_-
喉嚨有D癢
大獲
我一咳就有排咳
到時又氣管炎-.-!
麻煩
尋日上虎牙個BLOG睇先知佢5月29生日
我實在太冇心肝了-___-
連佢生日都唔知
實在很廢
都要補祝一句:
虎牙,生日快樂
祝你愈大愈令仔
考試成績好到爆 |
| 刊登時間:2007-06-01 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 98 | »
|