| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
| 2007-01-29 |
今日上上下唔知咩堂果陣..
見到出邊冇啦啦有個白色野飛過..
好驚=口=!!
我同椰子,珍珍佢地講..
佢地唔信我..
我真係睇到丫嘛!!
講極都唔肯信!!
妖...
放學去左補考
因為MATHS唔合格
但係有D題目都仲係唔識- -"..
跟住考完就去搭車啦
我行出去搭巴士
要經過條天橋,,
唔知點解
行過好多次都仲係好驚= ="
會腳仔軟..
我D畏高幾時變得咁勁嫁..
唉..
番到屋企啦..
我就好努力咁做功課..
呵,,好乖女呢
因為今日勁多功課-0-""
要努力D先得!!
E+都仲未做完..
唔打啦..
去做埋D功課先..
|
| 刊登時間:2007-01-29 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| 2007-01-27 |
今日去左BBQ,,
好少人,,,
有:我,小心,紫萊,B曼,吉,吉DE,文啟俊
本身有人多人話去
但係個個都臨時話唔去
好憎呢D人囉
話去又唔去
冇信用
我同B曼,小心,紫萊
12點幾響元朗買野
跟住買完就過左去屯門
去到見到有好多爐跟住就起爐呀果D
3點幾到,
吉同吉DE仲有文啟俊黎左
跟住就燒啦
燒到7點幾8點
我地落左沙灘玩
玩到9點到就去搭車番屋企
雖然得好少人
但係我覺得好好玩=V=!!
我番到屋企都成10點半啦,,
好眼訓..
我要去訓啦=0=
係咁啦.. |
| 刊登時間:2007-01-27 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | »
|