wusiuman
暱稱: . ♥嘉`<3.
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
班相.&級相
2008-02-29
回顧.
冷死囉.
仙劍奇俠傳
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


2007-01-29

今日上上下唔知咩堂果陣..

見到出邊冇啦啦有個白色野飛過..

好驚=口=!!

我同椰子,珍珍佢地講..

佢地唔信我..

我真係睇到丫嘛!!

講極都唔肯信!!

妖...

 

放學去左補考

因為MATHS唔合格

但係有D題目都仲係唔識- -"..

 

跟住考完就去搭車啦

我行出去搭巴士

要經過條天橋,,

唔知點解

行過好多次都仲係好驚= ="

會腳仔軟..

我D畏高幾時變得咁勁嫁..

唉..

 

番到屋企啦..

我就好努力咁做功課..

呵,,好乖女呢

因為今日勁多功課-0-""

要努力D先得!!

E+都仲未做完..

唔打啦..

去做埋D功課先..

刊登時間:2007-01-29 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


2007-01-27

今日去左BBQ,,

好少人,,,

有:我,小心,紫萊,B曼,吉,吉DE,文啟俊

本身有人多人話去

但係個個都臨時話唔去

好憎呢D人囉

話去又唔去

冇信用

 

我同B曼,小心,紫萊

12點幾響元朗買野

跟住買完就過左去屯門

去到見到有好多爐跟住就起爐呀果D

3點幾到,

吉同吉DE仲有文啟俊黎左

跟住就燒啦

燒到7點幾8點

我地落左沙灘玩

玩到9點到就去搭車番屋企

 

雖然得好少人

但係我覺得好好玩=V=!!

 

我番到屋企都成10點半啦,,

好眼訓..

我要去訓啦=0=

係咁啦..

刊登時間:2007-01-27 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]