今日me又係屋企好鬼死悶
如果有人同me講電話或msn就好!!!!!!>一<
星期5早上12:30(cm)me回到學校陰雨操場集隊,一回後......
李sir講假去「縮營」的資了比me地聽後,呂又巴離了......
me係車上同fd聽歌仔,大約一個鐘後,me地大家一齊落車~搭船~
話......D一格大渡輪好大,但係me係船到好悶呀,因為......無人理me
落船後me地要行到乘隻「dog」咁,話行到me地全步人死下死下
行到上去後,me地去了會以室講活動程序,跟在就開始活動......>一< 星期6大約1樣
星期6大約1樣