今日同貝兒去國際漫展,去到好多人啊!
每一個攤位都有好多人去買野...簡直就系人逼人啊!
今日覺得時間過得好快,同貝兒一齊ga時間好快就過完,走果時其實有少少五想走ga...(其實,走果時我想錫下矩ga)
五知點解最近發夢都見到貝兒,可能好似卷毛甘講,日有所思夜有所想咯...
好想又有一日好似今日甘同貝兒去街啊!!!