過年都已經有好幾日啦!!!
e幾日都無update個blog添...
尋日同Bobo換翻部P仔啊!!!
仲去咗換新Game添....
初八你要加班...初十就要上班咯...
你初八加班...甘即系米代表你初十上班或者之后要出trip啊!!!
好期待可以同你去西安旅遊啊!!!