GaGa.
ww32hkK
暱稱: 超...''
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-19
~.~
2009-09-19
攰得想死
2009-09-14
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 667
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


2009-09-12 分類: 未分類

今朝去練笛... 好悶''  淨係係咁練練練

跟住係屋企hea hea hea 上網    悶....


跟住屋企做功課  數學最尾果題唔識><

今日冇咩特別  所以超少野打...


 



2009 年 9 月 10 日  星期四   陰晴不定


毛毛雨 分類: 未分類

  今日天氣就陰天.... 所以早會都唔係好熱

PHY堂做實驗  但係我都唔係好明咁

IH堂 因為用唔到果個野 去左隔離班上堂

悶悶地啦..  不過都係過得去既

DT堂都係講書 訐SIR根本就係照住個測驗卷黎教

SO果D都係答案黎...-.-

LUNCH落去食..  好飽好味

返黎就要去ITLC度上'' 

好好玩.  周圍走去人地個computer度打野

好刺激..  可以係我低b先咁覺得

跟住moodley堂就傾下計又做下野  過幾好

放學了! 去練波  點知一出門口就聽到人話落雨

好灰...  但又一陣一陣 而且仲一號風號

打波好似冇打咁  好舒服 大風~

不過一時又大雨..  最後都係放棄  走人

都幾可惜...  不過都好  要做功課- - 

一日就咁過去了!!



唔好嬲吧!!  我地都係玩姐...

 



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


攰.. 分類: 未分類


Marco生日快樂喔~~!!!



今日都係冇咩特別....

係cam果兩堂  坐最後

好似脫離人海咁   傾計都冇野-.- 

但係潘sir都唔係講書咁

不過第1堂應該不要緊吧,,, 雖然我都冇聽


放學去補習..  本身覺得補到成7點幾超慘

但係去到個feeling不錯  識到新朋友

又學到新野  個tracy (the teacher)

i love her..  比以前果d都好

真係好好feel...

原來我地有好多野都係自己講

都係唔係真正既講法...  仲教外國禮儀tim

不過通常第1堂一定會係好feel.

但係遲d就唔會
架啦''



聽日可以練波了!!  之前都錯過左

今次我唔會放過你...  期待著