Marco生日快樂喔~~!!!
今日都係冇咩特別....
係cam果兩堂 坐最後
好似脫離人海咁 傾計都冇野-.-
但係潘sir都唔係講書咁
不過第1堂應該不要緊吧,,, 雖然我都冇聽
放學去補習.. 本身覺得補到成7點幾超慘
但係去到個feeling不錯 識到新朋友
又學到新野 個tracy (the teacher)
i love her.. 比以前果d都好
真係好好feel...
原來我地有好多野都係自己講
都係唔係真正既講法... 仲教外國禮儀tim
不過通常第1堂一定會係好feel.
但係遲d就唔會架啦''
聽日可以練波了!! 之前都錯過左
今次我唔會放過你... 期待著
|